Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam! Chciałbym zaprezentować model Mustanga zrobionego na podstawie poradnika. Jestem samoukiem i moje umiejętności nie są zbyt wysokie lecz jestem bardzo zadowolony z efektu. Proszę o jakiekolwiek uwagi i zrozumienie :)

Soft: 3ds max.

76os.pngx1au.pngvnvv.png

Edytowane przez Ikki3D
  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

tak na dzień dobry to bym ta prace dał do działu wip wrzucił tez siatkę samochodu nie traktuj tej pracy jak skończoną bo możesz jeszcze z niej sporo wydobyć, nie napisałeś w czym renderowane, z rzeczy nad którymi na pewno musisz popracować to są to shadery , zaprzyjaźnij się z materiałem typu blend, niezależnie w czym będzie renderowane zasadniczo znajdziesz jego odpowiedniki.

Napisano

Jak już mówiłem jestem dopiero początkującym samoukiem :) Renderowane za pomocą zwykłego Mental ray :) Dziękuję za uwagi. Będą bardzo pomocne w rozwijaniu się bo dla mnie moja praca zawsze jest ładna i często się wielu rzeczy nie zauważam :)

Napisano

Przede wszystkim nie zalecałbym wrzucanie na forum modelu zrobionego na podstawie tutoriala z Digital Tutors. I z jakiegokolwiek tutoriala. Bo po prostu nie widzimy w tym prawie żadnej pracy własnej, oprócz przestawiania krok po kroku wierzchołków tak jak w filmiku tutorialowym.

Spróbuj wyciągnąć lekcję z tego tutka i stwórz od podstaw wybrany pojazd.

• Sad 1
Napisano (edytowane)
Przede wszystkim nie zalecałbym wrzucanie na forum modelu zrobionego na podstawie tutoriala z Digital Tutors. I z jakiegokolwiek tutoriala. Bo po prostu nie widzimy w tym prawie żadnej pracy własnej, oprócz przestawiania krok po kroku wierzchołków tak jak w filmiku tutorialowym.

Spróbuj wyciągnąć lekcję z tego tutka i stwórz od podstaw wybrany pojazd.