HellScythe Napisano 20 Luty 2014 Napisano 20 Luty 2014 Witam!! Możecie mi powiedzieć jak się teksturuje teren?? Chodzi mi o coś takiego że jak mam wymodelowany teren jako jedna siatka to chce mieć w rożnych miejscach różne textury. Na przykład na prawie pionowej ścianie textura kamienia że niby taki klif, na szczycie jakaś trawa i ziemia i jakaś ścieżka. W CryEngine to poprostu sobie maluje, a jak takie coś najlepiej osiągnąć w programie graficznym, kozystam z 3ds. Jedyne co mi przychodzi do głowy unwrap i wymalować całość albo detach na poligonach z inną texturą Prosze o parady
HellScythe Napisano 20 Luty 2014 Autor Napisano 20 Luty 2014 Niema jakiś lepszych metod?? bo jednak wolałbym nie robić detach, tylko mieć jedną siatkę, a co do tekstur to chciałbym zrobić tak że mam fragment i się powtarza w nie których miejscach
MariushO Napisano 20 Luty 2014 Napisano 20 Luty 2014 Rozwiazaniem dla Ciebie będzie unwrap i malowanie texturki np. w PS. Nie musisz nic detach'owac
ciastuch Napisano 20 Luty 2014 Napisano 20 Luty 2014 Albo robienie masek dla poszczególnych rodzajów tekstur. Poly paintem można.
HellScythe Napisano 21 Luty 2014 Autor Napisano 21 Luty 2014 Jeszcze jedna rzecz mnie interesuje, jak robię droge na terenie, to lepiej jest namalować teksturę, czy zrobić palne wzdłuż terenu, chce coś takiego że krawędzie będą podniszczone i się będzie lekko zlewać z terenem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się