Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!!

Możecie mi powiedzieć jak się teksturuje teren??

Chodzi mi o coś takiego że jak mam wymodelowany teren jako jedna siatka to chce mieć w rożnych miejscach różne textury.

Na przykład na prawie pionowej ścianie textura kamienia że niby taki klif, na szczycie jakaś trawa i ziemia i jakaś ścieżka.

W CryEngine to poprostu sobie maluje, a jak takie coś najlepiej osiągnąć w programie graficznym, kozystam z 3ds.

Jedyne co mi przychodzi do głowy unwrap i wymalować całość albo detach na poligonach z inną texturą

Prosze o parady

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Niema jakiś lepszych metod?? bo jednak wolałbym nie robić detach, tylko mieć jedną siatkę, a co do tekstur to chciałbym zrobić tak że mam fragment i się powtarza w nie których miejscach

Napisano

Jeszcze jedna rzecz mnie interesuje, jak robię droge na terenie, to lepiej jest namalować teksturę, czy zrobić palne wzdłuż terenu, chce coś takiego że krawędzie będą podniszczone i się będzie lekko zlewać z terenem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności