Jump to content

Teksturowanie terenu


HellScythe
 Share

Recommended Posts

Witam!!

Możecie mi powiedzieć jak się teksturuje teren??

Chodzi mi o coś takiego że jak mam wymodelowany teren jako jedna siatka to chce mieć w rożnych miejscach różne textury.

Na przykład na prawie pionowej ścianie textura kamienia że niby taki klif, na szczycie jakaś trawa i ziemia i jakaś ścieżka.

W CryEngine to poprostu sobie maluje, a jak takie coś najlepiej osiągnąć w programie graficznym, kozystam z 3ds.

Jedyne co mi przychodzi do głowy unwrap i wymalować całość albo detach na poligonach z inną texturą

Prosze o parady

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy