Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!!

Możecie mi powiedzieć jak się teksturuje teren??

Chodzi mi o coś takiego że jak mam wymodelowany teren jako jedna siatka to chce mieć w rożnych miejscach różne textury.

Na przykład na prawie pionowej ścianie textura kamienia że niby taki klif, na szczycie jakaś trawa i ziemia i jakaś ścieżka.

W CryEngine to poprostu sobie maluje, a jak takie coś najlepiej osiągnąć w programie graficznym, kozystam z 3ds.

Jedyne co mi przychodzi do głowy unwrap i wymalować całość albo detach na poligonach z inną texturą

Prosze o parady

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Niema jakiś lepszych metod?? bo jednak wolałbym nie robić detach, tylko mieć jedną siatkę, a co do tekstur to chciałbym zrobić tak że mam fragment i się powtarza w nie których miejscach

Napisano
  • Autor

Jeszcze jedna rzecz mnie interesuje, jak robię droge na terenie, to lepiej jest namalować teksturę, czy zrobić palne wzdłuż terenu, chce coś takiego że krawędzie będą podniszczone i się będzie lekko zlewać z terenem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności