Napisano 20 Luty 201411 l Witam!! Możecie mi powiedzieć jak się teksturuje teren?? Chodzi mi o coś takiego że jak mam wymodelowany teren jako jedna siatka to chce mieć w rożnych miejscach różne textury. Na przykład na prawie pionowej ścianie textura kamienia że niby taki klif, na szczycie jakaś trawa i ziemia i jakaś ścieżka. W CryEngine to poprostu sobie maluje, a jak takie coś najlepiej osiągnąć w programie graficznym, kozystam z 3ds. Jedyne co mi przychodzi do głowy unwrap i wymalować całość albo detach na poligonach z inną texturą Prosze o parady
Napisano 20 Luty 201411 l Autor Niema jakiś lepszych metod?? bo jednak wolałbym nie robić detach, tylko mieć jedną siatkę, a co do tekstur to chciałbym zrobić tak że mam fragment i się powtarza w nie których miejscach
Napisano 20 Luty 201411 l Rozwiazaniem dla Ciebie będzie unwrap i malowanie texturki np. w PS. Nie musisz nic detach'owac
Napisano 20 Luty 201411 l Albo robienie masek dla poszczególnych rodzajów tekstur. Poly paintem można.
Napisano 21 Luty 201411 l Autor Jeszcze jedna rzecz mnie interesuje, jak robię droge na terenie, to lepiej jest namalować teksturę, czy zrobić palne wzdłuż terenu, chce coś takiego że krawędzie będą podniszczone i się będzie lekko zlewać z terenem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto