groch Napisano 13 Marzec 2014 Share Napisano 13 Marzec 2014 Hejże, Mam model kruka, który składa się z dwóch obiektów: - cały tułów ze skrzydłami, głową i nogami - tekstury małych piórek na plane'ach Wygląda to tak: Chcę, żeby te plane'y (zaznaczone na biało) trzymały się ciała kruka podczas gdy będę zmieniał pozycje jego kości. Jak na razie, kiedy poruszam samą siatką ciała kruka, to plane'y się trzymają (zwyczajnie zlinkowałem), ale jak już ruszę kość, to zostają w miejscu. Znalazłaby się jakaś życzliwa osoba, który by mi to wyjaśniła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adder Napisano 16 Marzec 2014 Share Napisano 16 Marzec 2014 Nie przepadam za riggowaniem, więc pewnie niezbyt pomogę, ale zwykłe linkowanie robiłeś do "skóry" czy do kości? spróbuj zmienić z jednego na drugie. No i nie lepiej attachować te piórka do skóry obiektu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 17 Marzec 2014 Share Napisano 17 Marzec 2014 Eee.. inaczej Adder :) Najlepiej modyfikatorem Skin Wrap je przykleić do ciała. W razie czego można później konwertować Skin Wrapa do Skina. Jest tam w rolecie takie polecenie. Nie ma za co! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
groch Napisano 17 Marzec 2014 Autor Share Napisano 17 Marzec 2014 Skin Wrap zadziałał, dzięki ogromne za obie odpowiedzi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się