Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hejże,

 

Mam model kruka, który składa się z dwóch obiektów:

 

- cały tułów ze skrzydłami, głową i nogami

- tekstury małych piórek na plane'ach

 

Wygląda to tak:

 

WEuSdj5.jpg

 

Chcę, żeby te plane'y (zaznaczone na biało) trzymały się ciała kruka podczas gdy będę zmieniał pozycje jego kości. Jak na razie, kiedy poruszam samą siatką ciała kruka, to plane'y się trzymają (zwyczajnie zlinkowałem), ale jak już ruszę kość, to zostają w miejscu. Znalazłaby się jakaś życzliwa osoba, który by mi to wyjaśniła?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie przepadam za riggowaniem, więc pewnie niezbyt pomogę, ale zwykłe linkowanie robiłeś do "skóry" czy do kości? spróbuj zmienić z jednego na drugie.

No i nie lepiej attachować te piórka do skóry obiektu?

Napisano

Eee.. inaczej Adder :) Najlepiej modyfikatorem Skin Wrap je przykleić do ciała. W razie czego można później konwertować Skin Wrapa do Skina. Jest tam w rolecie takie polecenie. Nie ma za co! ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności