Jump to content

Jak zlinkować obiekt bez kości do drugiego zrigowanego obiektu?


groch
 Share

Recommended Posts

Hejże,

 

Mam model kruka, który składa się z dwóch obiektów:

 

- cały tułów ze skrzydłami, głową i nogami

- tekstury małych piórek na plane'ach

 

Wygląda to tak:

 

WEuSdj5.jpg

 

Chcę, żeby te plane'y (zaznaczone na biało) trzymały się ciała kruka podczas gdy będę zmieniał pozycje jego kości. Jak na razie, kiedy poruszam samą siatką ciała kruka, to plane'y się trzymają (zwyczajnie zlinkowałem), ale jak już ruszę kość, to zostają w miejscu. Znalazłaby się jakaś życzliwa osoba, który by mi to wyjaśniła?

Link to comment
Share on other sites

Nie przepadam za riggowaniem, więc pewnie niezbyt pomogę, ale zwykłe linkowanie robiłeś do "skóry" czy do kości? spróbuj zmienić z jednego na drugie.

No i nie lepiej attachować te piórka do skóry obiektu?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy