StarkRavingSane Napisano 17 Marzec 2014 Share Napisano 17 Marzec 2014 Cześć! Pracka oryginalnie miała być ćwiczeniem z modelowania i metalowych shaderów, ale postanowiłem ją dopracować i umieścić tutaj. Chciałem połączyć formy syntetyczne i biologiczne. Model w Zbrush, render w 3ds max mental ray, post a AE i Photoshop. Konstruktywna krytyka jak zawsze mile widziana:) Pozdrawiam! S. R. Sane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STRZYG Napisano 17 Marzec 2014 Share Napisano 17 Marzec 2014 Te oczy bolą so much :P Według mnie lepiej by się całość prezentowała gdyby miał zamknięte oczy. Taki śpiący monument. Głowe jeszcze bym podniósł (odchylił) do góry,, że niby jakiegoś natchniena dostaje ze światła :P Teraz to takie martwe jest na maxa EDIT: no i pozbądź się tego ghost stroke'a na krawędziach PS -> select -> modify -> contract (1 pixel wystarczy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 18 Marzec 2014 Share Napisano 18 Marzec 2014 A co to znaczy ghost stroke? Bo mi wujek google poskąpił podpowiedzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STRZYG Napisano 18 Marzec 2014 Share Napisano 18 Marzec 2014 to jest ta brzydka pozostałość po Alphie na brzegach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrRambo Napisano 18 Marzec 2014 Share Napisano 18 Marzec 2014 od klaty w górę wygląda to przednio, uwzględniłbym trafione rady strzyga natomiast od klatki w dół jest kiepsko, wywaliłbym to zupełnie albo coś bardzo ściemnił, albo dodał tam coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StarkRavingSane Napisano 20 Marzec 2014 Autor Share Napisano 20 Marzec 2014 Dzięki za odpowiedzi i uwagi! GS faktycznie do poprawki. Co do głowy I pozy (tudzież jej braku) chciałem osiągnąć wrażenie trybu stand-by, więc tutaj "martwa" postać jest chyba na miejscu:) Jak będzie chwila to dopieszczę szczegóły w dolnej części pancerza. Chciałem, żeby głowa I okolice torsu były najbardziej szczegółowe, żeby nie rozpraszać uwagi, ale faktycznie praca może lepiej wyglądać, jeśli oświetlenie, a nie brak szczegółu, poprowadzi oko widza. Pozdrawiam! S. R. Sane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi