Jump to content

Postać 3d: Dreams of steel


Recommended Posts

Cześć!

 

Pracka oryginalnie miała być ćwiczeniem z modelowania i metalowych shaderów, ale postanowiłem ją dopracować i umieścić tutaj. Chciałem połączyć formy syntetyczne i biologiczne.

 

Model w Zbrush, render w 3ds max mental ray, post a AE i Photoshop.

 

final.jpg

 

Konstruktywna krytyka jak zawsze mile widziana:)

 

Pozdrawiam!

S. R. Sane

Link to comment
Share on other sites

Te oczy bolą so much :P

Według mnie lepiej by się całość prezentowała gdyby miał zamknięte oczy. Taki śpiący monument. Głowe jeszcze bym podniósł (odchylił) do góry,, że niby jakiegoś natchniena dostaje ze światła :P Teraz to takie martwe jest na maxa

 

EDIT: no i pozbądź się tego ghost stroke'a na krawędziach

PS -> select -> modify -> contract (1 pixel wystarczy)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za odpowiedzi i uwagi!

 

GS faktycznie do poprawki. Co do głowy I pozy (tudzież jej braku) chciałem osiągnąć wrażenie trybu stand-by, więc tutaj "martwa" postać jest chyba na miejscu:)

 

Jak będzie chwila to dopieszczę szczegóły w dolnej części pancerza. Chciałem, żeby głowa I okolice torsu były najbardziej szczegółowe, żeby nie rozpraszać uwagi, ale faktycznie praca może lepiej wyglądać, jeśli oświetlenie, a nie brak szczegółu, poprowadzi oko widza.

 

Pozdrawiam!

S. R. Sane

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy