Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć!

 

Pracka oryginalnie miała być ćwiczeniem z modelowania i metalowych shaderów, ale postanowiłem ją dopracować i umieścić tutaj. Chciałem połączyć formy syntetyczne i biologiczne.

 

Model w Zbrush, render w 3ds max mental ray, post a AE i Photoshop.

 

final.jpg

 

Konstruktywna krytyka jak zawsze mile widziana:)

 

Pozdrawiam!

S. R. Sane

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Te oczy bolą so much :P

Według mnie lepiej by się całość prezentowała gdyby miał zamknięte oczy. Taki śpiący monument. Głowe jeszcze bym podniósł (odchylił) do góry,, że niby jakiegoś natchniena dostaje ze światła :P Teraz to takie martwe jest na maxa

 

EDIT: no i pozbądź się tego ghost stroke'a na krawędziach

PS -> select -> modify -> contract (1 pixel wystarczy)

Napisano

od klaty w górę wygląda to przednio, uwzględniłbym trafione rady strzyga

 

natomiast od klatki w dół jest kiepsko, wywaliłbym to zupełnie albo coś bardzo ściemnił, albo dodał tam coś

Napisano

Dzięki za odpowiedzi i uwagi!

 

GS faktycznie do poprawki. Co do głowy I pozy (tudzież jej braku) chciałem osiągnąć wrażenie trybu stand-by, więc tutaj "martwa" postać jest chyba na miejscu:)

 

Jak będzie chwila to dopieszczę szczegóły w dolnej części pancerza. Chciałem, żeby głowa I okolice torsu były najbardziej szczegółowe, żeby nie rozpraszać uwagi, ale faktycznie praca może lepiej wyglądać, jeśli oświetlenie, a nie brak szczegółu, poprowadzi oko widza.

 

Pozdrawiam!

S. R. Sane




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności