StarkRavingSane Napisano 17 Marzec 2014 Napisano 17 Marzec 2014 Cześć! Pracka oryginalnie miała być ćwiczeniem z modelowania i metalowych shaderów, ale postanowiłem ją dopracować i umieścić tutaj. Chciałem połączyć formy syntetyczne i biologiczne. Model w Zbrush, render w 3ds max mental ray, post a AE i Photoshop. Konstruktywna krytyka jak zawsze mile widziana:) Pozdrawiam! S. R. Sane
STRZYG Napisano 17 Marzec 2014 Napisano 17 Marzec 2014 Te oczy bolą so much :P Według mnie lepiej by się całość prezentowała gdyby miał zamknięte oczy. Taki śpiący monument. Głowe jeszcze bym podniósł (odchylił) do góry,, że niby jakiegoś natchniena dostaje ze światła :P Teraz to takie martwe jest na maxa EDIT: no i pozbądź się tego ghost stroke'a na krawędziach PS -> select -> modify -> contract (1 pixel wystarczy)
Mulholland Napisano 18 Marzec 2014 Napisano 18 Marzec 2014 A co to znaczy ghost stroke? Bo mi wujek google poskąpił podpowiedzi :)
STRZYG Napisano 18 Marzec 2014 Napisano 18 Marzec 2014 to jest ta brzydka pozostałość po Alphie na brzegach
DrRambo Napisano 18 Marzec 2014 Napisano 18 Marzec 2014 od klaty w górę wygląda to przednio, uwzględniłbym trafione rady strzyga natomiast od klatki w dół jest kiepsko, wywaliłbym to zupełnie albo coś bardzo ściemnił, albo dodał tam coś
StarkRavingSane Napisano 20 Marzec 2014 Autor Napisano 20 Marzec 2014 Dzięki za odpowiedzi i uwagi! GS faktycznie do poprawki. Co do głowy I pozy (tudzież jej braku) chciałem osiągnąć wrażenie trybu stand-by, więc tutaj "martwa" postać jest chyba na miejscu:) Jak będzie chwila to dopieszczę szczegóły w dolnej części pancerza. Chciałem, żeby głowa I okolice torsu były najbardziej szczegółowe, żeby nie rozpraszać uwagi, ale faktycznie praca może lepiej wyglądać, jeśli oświetlenie, a nie brak szczegółu, poprowadzi oko widza. Pozdrawiam! S. R. Sane
Rekomendowane odpowiedzi