Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Nauka tworzenia cyfrowego otoczenia.

Programy: Vue 2014, Looks, Photoshop, Nik Color Efex

 

rNxzlfW.jpg

I5A1nHl.jpg

NDFI9dH.jpg

oyDTPhM.jpg

S0117wK.jpg

 

TW4i72L.jpg

ZRbwV0D.jpg

RPPnYNL.jpg

jkHD6qa.jpg

ZbMt4BR.jpg

 

rr61tFn.jpg

uNVgKyH.jpg

2YMRrcb.jpg

UvrRl5g.jpg

OaUkOYt.jpg

 

eVkmJvL.jpg

 

fPy6Zyx.jpg

 

WZZYezq.jpg

9ICV5k1.jpg

 

aaSV5oT.jpg

 

Nyt7WdV.jpg

BXZN9Vl.jpg

 

ws9SmwT.jpg

mxVnl9R.jpg

skXlhin.jpg

Edytowane przez Sroka8888
  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fantastyczna sprawa. zarówno skały jak i chmury. to teren proceduralny? proszę opowiedz coś o procesie kreacji. dawno obrazki w 3d nie zrobiły na mnie takiego wrażenia

Napisano (edytowane)

Teren oraz materiały są w pełni proceduralne tworzone za pomocą fraktali co pozwala na wręcz nieskończony detal (oczywiście program jest "mądry" i nie naprodukuje detalu którego w danej sytuacji i tak by nie było widać).

 

Modele które stworzyłem to połączenie kilku fraktali jak np. Terrain fractal + Strata itp... Teren generowany jest przed każdym renderem (im bliżej jesteśmy ziemi tym więcej detalu jest generowane = więcej czasu potrzebne na utworzenie terenu).

 

Materiały to połączenie kilku materiałów zbudowanych z prostych fraktali ( za kształt tekstury odpowiadają fraktale a za kolor gradient) Można oczywiście mixować ze sobą materiały, ustalać jak mają być rozłożone na modelu - używać np do tego map z takich programów jak World Machine który swoją drogą ma genialny system odpowiedzialny za erozję.

 

Oświetlenie to zwykły sun+sky (no taki bardziej zaawansowany gdzie mamy dostęp do wszystkich aspektów atmosfery - bardzo ważne)

Renderowane przy użyciu metody Global radiosity która o wiele lepiej sprawdza się przy renderowaniu krajobrazów np Global illumination (który też jest ok ,ale tworzy np. zbyt mocne cienie przez co tracimy sporo detalu, a także gorzej oświetla teren)

 

Postprodukcja to standard Looks+PS+NIK

 

Dopiero się uczę - to bodajże 5 dzień od kiedy odpaliłem VUE i zacząłem się uczyć - Także szału nie ma.

 

Tu macie jeszcze takie:

* Trochę tego nawaliłem ,ale tego jest z setka na dysku :D

* Jak tak patrzyłem to najlepiej to wygląda na 40" albo więcej.

 

cnvxvej.jpg

ENhyuPV.jpg

UQ9ZZxU.jpg

RNLQafF.jpg

pSLcdO3.jpg

3M8AjbW.jpg

 

Jak tylko uporam się z terenami to biorę się za... roślinność :D

Edytowane przez Sroka8888
Napisano

Nie no niesamowite po prostu. Się nakręciłem żeby się tym pobawić. Kiedyś na zajęciach na studiach bawiliśmy się Terragenem bodajże, można było trzaskać takie widoczki w nieskończoność. Ale jakość była gorsza oczywiście.

Napisano

Wracam z nowymi pracami. Prace robione dla relaksu po pracy... (wiec nie oczekiwać cudów :D)

 

Po projekcie Ambition naszła mnie ochota renderów przestrzeni kosmicznej... Na pierwszy plan pójdzie coś przyjemnego - Planety. Będzie różnie od realistycznych ujęć do może i takich bajkowych, ale raczej postaram się aby były ładne/realistyczne (nie do końca poprawne fizycznie... wiec nie czepiać się za bardzo :D Mają przyjemnie wyglądać...).

 

 

 

r9T4565.jpg

1M0wgP5.jpg

1xGUVAn.jpg

 

xY563b4.jpg

LA2V1yu.jpg

 

iAzH6N6.jpg

Napisano

Yeah! Sroka is back! ;)

Przyjemne dla oka. Ja czekam na komete uderzającą w Ziemie. :D

Jestem ciekaw czy będziesz robił planety typu satyrn z tymi pierścieniami wokół... albo samą komete i jej ogon, robiąc cząsteczkami czy coś.. :)

Pzdr.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności