Sroka8888 Napisano 22 Marzec 2014 Napisano 22 Marzec 2014 (edytowane) Nauka tworzenia cyfrowego otoczenia. Programy: Vue 2014, Looks, Photoshop, Nik Color Efex Edytowane 23 Marzec 2014 przez Sroka8888
polka dot Napisano 22 Marzec 2014 Napisano 22 Marzec 2014 fantastyczna sprawa. zarówno skały jak i chmury. to teren proceduralny? proszę opowiedz coś o procesie kreacji. dawno obrazki w 3d nie zrobiły na mnie takiego wrażenia
Sroka8888 Napisano 22 Marzec 2014 Autor Napisano 22 Marzec 2014 (edytowane) Teren oraz materiały są w pełni proceduralne tworzone za pomocą fraktali co pozwala na wręcz nieskończony detal (oczywiście program jest "mądry" i nie naprodukuje detalu którego w danej sytuacji i tak by nie było widać). Modele które stworzyłem to połączenie kilku fraktali jak np. Terrain fractal + Strata itp... Teren generowany jest przed każdym renderem (im bliżej jesteśmy ziemi tym więcej detalu jest generowane = więcej czasu potrzebne na utworzenie terenu). Materiały to połączenie kilku materiałów zbudowanych z prostych fraktali ( za kształt tekstury odpowiadają fraktale a za kolor gradient) Można oczywiście mixować ze sobą materiały, ustalać jak mają być rozłożone na modelu - używać np do tego map z takich programów jak World Machine który swoją drogą ma genialny system odpowiedzialny za erozję. Oświetlenie to zwykły sun+sky (no taki bardziej zaawansowany gdzie mamy dostęp do wszystkich aspektów atmosfery - bardzo ważne) Renderowane przy użyciu metody Global radiosity która o wiele lepiej sprawdza się przy renderowaniu krajobrazów np Global illumination (który też jest ok ,ale tworzy np. zbyt mocne cienie przez co tracimy sporo detalu, a także gorzej oświetla teren) Postprodukcja to standard Looks+PS+NIK Dopiero się uczę - to bodajże 5 dzień od kiedy odpaliłem VUE i zacząłem się uczyć - Także szału nie ma. Tu macie jeszcze takie: * Trochę tego nawaliłem ,ale tego jest z setka na dysku :D * Jak tak patrzyłem to najlepiej to wygląda na 40" albo więcej. Jak tylko uporam się z terenami to biorę się za... roślinność :D Edytowane 22 Marzec 2014 przez Sroka8888
Fixed Napisano 28 Marzec 2014 Napisano 28 Marzec 2014 piękności :) świetne wykonanie, kadry i kolory, bardzo mi się podoba
Mulholland Napisano 28 Marzec 2014 Napisano 28 Marzec 2014 Nie no niesamowite po prostu. Się nakręciłem żeby się tym pobawić. Kiedyś na zajęciach na studiach bawiliśmy się Terragenem bodajże, można było trzaskać takie widoczki w nieskończoność. Ale jakość była gorsza oczywiście.
Sroka8888 Napisano 7 Listopad 2014 Autor Napisano 7 Listopad 2014 Wracam z nowymi pracami. Prace robione dla relaksu po pracy... (wiec nie oczekiwać cudów :D) Po projekcie Ambition naszła mnie ochota renderów przestrzeni kosmicznej... Na pierwszy plan pójdzie coś przyjemnego - Planety. Będzie różnie od realistycznych ujęć do może i takich bajkowych, ale raczej postaram się aby były ładne/realistyczne (nie do końca poprawne fizycznie... wiec nie czepiać się za bardzo :D Mają przyjemnie wyglądać...).
xmass Napisano 8 Listopad 2014 Napisano 8 Listopad 2014 Yeah! Sroka is back! ;) Przyjemne dla oka. Ja czekam na komete uderzającą w Ziemie. :D Jestem ciekaw czy będziesz robił planety typu satyrn z tymi pierścieniami wokół... albo samą komete i jej ogon, robiąc cząsteczkami czy coś.. :) Pzdr.
Rekomendowane odpowiedzi