Napisano 22 Marzec 201410 l Nauka tworzenia cyfrowego otoczenia. Programy: Vue 2014, Looks, Photoshop, Nik Color Efex Edytowane 23 Marzec 201410 l przez Sroka8888
Napisano 22 Marzec 201410 l fantastyczna sprawa. zarówno skały jak i chmury. to teren proceduralny? proszę opowiedz coś o procesie kreacji. dawno obrazki w 3d nie zrobiły na mnie takiego wrażenia
Napisano 22 Marzec 201410 l Autor Teren oraz materiały są w pełni proceduralne tworzone za pomocą fraktali co pozwala na wręcz nieskończony detal (oczywiście program jest "mądry" i nie naprodukuje detalu którego w danej sytuacji i tak by nie było widać). Modele które stworzyłem to połączenie kilku fraktali jak np. Terrain fractal + Strata itp... Teren generowany jest przed każdym renderem (im bliżej jesteśmy ziemi tym więcej detalu jest generowane = więcej czasu potrzebne na utworzenie terenu). Materiały to połączenie kilku materiałów zbudowanych z prostych fraktali ( za kształt tekstury odpowiadają fraktale a za kolor gradient) Można oczywiście mixować ze sobą materiały, ustalać jak mają być rozłożone na modelu - używać np do tego map z takich programów jak World Machine który swoją drogą ma genialny system odpowiedzialny za erozję. Oświetlenie to zwykły sun+sky (no taki bardziej zaawansowany gdzie mamy dostęp do wszystkich aspektów atmosfery - bardzo ważne) Renderowane przy użyciu metody Global radiosity która o wiele lepiej sprawdza się przy renderowaniu krajobrazów np Global illumination (który też jest ok ,ale tworzy np. zbyt mocne cienie przez co tracimy sporo detalu, a także gorzej oświetla teren) Postprodukcja to standard Looks+PS+NIK Dopiero się uczę - to bodajże 5 dzień od kiedy odpaliłem VUE i zacząłem się uczyć - Także szału nie ma. Tu macie jeszcze takie: * Trochę tego nawaliłem ,ale tego jest z setka na dysku :D * Jak tak patrzyłem to najlepiej to wygląda na 40" albo więcej. Jak tylko uporam się z terenami to biorę się za... roślinność :D Edytowane 22 Marzec 201410 l przez Sroka8888
Napisano 28 Marzec 201410 l Nie no niesamowite po prostu. Się nakręciłem żeby się tym pobawić. Kiedyś na zajęciach na studiach bawiliśmy się Terragenem bodajże, można było trzaskać takie widoczki w nieskończoność. Ale jakość była gorsza oczywiście.
Napisano 7 Listopad 201410 l Autor Wracam z nowymi pracami. Prace robione dla relaksu po pracy... (wiec nie oczekiwać cudów :D) Po projekcie Ambition naszła mnie ochota renderów przestrzeni kosmicznej... Na pierwszy plan pójdzie coś przyjemnego - Planety. Będzie różnie od realistycznych ujęć do może i takich bajkowych, ale raczej postaram się aby były ładne/realistyczne (nie do końca poprawne fizycznie... wiec nie czepiać się za bardzo :D Mają przyjemnie wyglądać...).
Napisano 8 Listopad 201410 l Yeah! Sroka is back! ;) Przyjemne dla oka. Ja czekam na komete uderzającą w Ziemie. :D Jestem ciekaw czy będziesz robił planety typu satyrn z tymi pierścieniami wokół... albo samą komete i jej ogon, robiąc cząsteczkami czy coś.. :) Pzdr.