Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

O rany :D Przeglądam sobie ten temat i na co trafiłem. Ogarniacie jak jeszcze tych kilka lat temu musieli się w maxie starać, żeby taka siatę dostać ?:D

Teraz to kilka klików..

 

twist_tut.jpg

(czwarta strona)

Napisano
O rany :D Przeglądam sobie ten temat i na co trafiłem. Ogarniacie jak jeszcze tych kilka lat temu musieli się w maxie starać, żeby taka siatę dostać ?:D

Teraz to kilka klików..

 

Przecież to screen i scrypt dla maya.

Napisano

Nawet jak dla majki.. Próbuje powiedzieć, że wtedy specjalnego skryptu się potrzebowało.

Napisano

Nie wiem, nie znam maya za bardzo, może dalej potrzeba skryptu;).

 

PS. Może zamiast linkować polycount warto tutaj założyć podobny wątek.

Napisano

Haha może nadal :) Znam ją słabiutko więc też nie wiem. Ale wiesz można łatwo i szybko przerzucać meshe miedzy softami autodesku ;)

Napisano
Haha może nadal :) Znam ją słabiutko więc też nie wiem. Ale wiesz można łatwo i szybko przerzucać meshe miedzy softami autodesku ;)

No nie wiem czy tak łatwo i szybko. Funkcja Connect to...(other autodesk product) raz dziala a raz nie. Najbardziej solidnym wydaje sie obj i fbx plus alembic.

Napisano

To żaden skrypt tylko komenda MELowa można i ręcznie zrobić tylko no po co skoro można wpisać w 3sek ręcznie i potem jak sie z tego korzysta czasem to wkleić na shelfa? ;)

Napisano

Nie wiem jak w Maxie, ale w May'i każde polecenie jest komenda w MEL/PyMEL/Pythonie :D Równie dobrze możesz wpisać

polyExtude i odpowiednie literki i cyferki :P

Napisano

W każdym sofcie wszystko wykonuje kod :p No już nie bądźcie tacy drobiazgowi ;p

Napisano

kurde myśle jak to zrobić w blenderze i nie mam pomysłu, da się? niby poke faces mamy ale juz takiego fajnego zaznaczenia przy trójkątach nima

Napisano
Nie wiem jak w Maxie, ale w May'i każde polecenie jest komenda w MEL/PyMEL/Pythonie :D Równie dobrze możesz wpisać

polyExtude i odpowiednie literki i cyferki :P

 

No raczej, czyż nie na tym opiera się język skryptowy? Jak przechwycę kilka komend w script listener i zapiszę to mam skrypt, tak mi się wydaje:D. A że da się zrobić i bez skryptu to już inna sprawa:D.

 

kurde myśle jak to zrobić w blenderze i nie mam pomysłu, da się? niby poke faces mamy ale juz takiego fajnego zaznaczenia przy trójkątach nima

 

Znaczy ten cylinder? Da się napewno, trzeba pokombinować i tyle.

Napisano

@rice można wykorzystać np seam select. Jest też addon do zaawansowanej selekcji. Podeśle jak znajdę.

3ZNTL2l.gif

Napisano
No raczej, czyż nie na tym opiera się język skryptowy? Jak przechwycę kilka komend w script listener i zapiszę to mam skrypt, tak mi się wydaje:D. A że da się zrobić i bez skryptu to już inna sprawa:D.

 

To nie do końca tak w Mayi. Jak to piszą zazwyczaj na początku książek do MELa i chyba w helpie gdzieś "Maya is MEL, MEL is Maya" niestety aż za bardzo to prawdziwe. Bardziej obrazowo naciskając przycisk Extude wpisujesz tak naprawdę polyExtude w MELu ;)

Napisano

Czemu niestety? Przecież to jedna z głównych zalet maya. Co nie zmienia faktu że to skrypt, hehe:P

Napisano

@diabelt w Gimpie. Akurat w tym jest wygodniejszy od reszty softów.

Napisano
Czemu niestety? Przecież to jedna z głównych zalet maya. Co nie zmienia faktu że to skrypt, hehe:P

 

Jedna głównych zalet zanim nie polubisz się z Houdinim :D

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności