Jump to content

Polycount - kierunek modelowanie


a3stract
 Share

Recommended Posts

O rany :D Przeglądam sobie ten temat i na co trafiłem. Ogarniacie jak jeszcze tych kilka lat temu musieli się w maxie starać, żeby taka siatę dostać ?:D

Teraz to kilka klików..

 

Przecież to screen i scrypt dla maya.

Link to comment
Share on other sites

Haha może nadal :) Znam ją słabiutko więc też nie wiem. Ale wiesz można łatwo i szybko przerzucać meshe miedzy softami autodesku ;)

No nie wiem czy tak łatwo i szybko. Funkcja Connect to...(other autodesk product) raz dziala a raz nie. Najbardziej solidnym wydaje sie obj i fbx plus alembic.

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak w Maxie, ale w May'i każde polecenie jest komenda w MEL/PyMEL/Pythonie :D Równie dobrze możesz wpisać

polyExtude i odpowiednie literki i cyferki :P

 

No raczej, czyż nie na tym opiera się język skryptowy? Jak przechwycę kilka komend w script listener i zapiszę to mam skrypt, tak mi się wydaje:D. A że da się zrobić i bez skryptu to już inna sprawa:D.

 

kurde myśle jak to zrobić w blenderze i nie mam pomysłu, da się? niby poke faces mamy ale juz takiego fajnego zaznaczenia przy trójkątach nima

 

Znaczy ten cylinder? Da się napewno, trzeba pokombinować i tyle.

Link to comment
Share on other sites

No raczej, czyż nie na tym opiera się język skryptowy? Jak przechwycę kilka komend w script listener i zapiszę to mam skrypt, tak mi się wydaje:D. A że da się zrobić i bez skryptu to już inna sprawa:D.

 

To nie do końca tak w Mayi. Jak to piszą zazwyczaj na początku książek do MELa i chyba w helpie gdzieś "Maya is MEL, MEL is Maya" niestety aż za bardzo to prawdziwe. Bardziej obrazowo naciskając przycisk Extude wpisujesz tak naprawdę polyExtude w MELu ;)

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy