a3stract Napisano 29 Marzec 2014 Share Napisano 29 Marzec 2014 Hej, nie wiem czy ktoś podawał już tego konkretnego linka, jeśli tak to niestety gdzieś przepadł, a szkoda bo wiedza zawarta w tym temacie jest swietnie przedstawiona i bardzo pomaga w kwestii modelowania. Myśle, że warto go nawet przypiąć na stałe http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=56014 pozdr.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adder Napisano 29 Marzec 2014 Share Napisano 29 Marzec 2014 O rany :D Przeglądam sobie ten temat i na co trafiłem. Ogarniacie jak jeszcze tych kilka lat temu musieli się w maxie starać, żeby taka siatę dostać ?:D Teraz to kilka klików.. (czwarta strona) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 29 Marzec 2014 Share Napisano 29 Marzec 2014 A teraz jednym kliknięciem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diabelt Napisano 29 Marzec 2014 Share Napisano 29 Marzec 2014 O rany :D Przeglądam sobie ten temat i na co trafiłem. Ogarniacie jak jeszcze tych kilka lat temu musieli się w maxie starać, żeby taka siatę dostać ?:D Teraz to kilka klików.. Przecież to screen i scrypt dla maya. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adder Napisano 29 Marzec 2014 Share Napisano 29 Marzec 2014 Nawet jak dla majki.. Próbuje powiedzieć, że wtedy specjalnego skryptu się potrzebowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diabelt Napisano 29 Marzec 2014 Share Napisano 29 Marzec 2014 Nie wiem, nie znam maya za bardzo, może dalej potrzeba skryptu;). PS. Może zamiast linkować polycount warto tutaj założyć podobny wątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adder Napisano 29 Marzec 2014 Share Napisano 29 Marzec 2014 Haha może nadal :) Znam ją słabiutko więc też nie wiem. Ale wiesz można łatwo i szybko przerzucać meshe miedzy softami autodesku ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 29 Marzec 2014 Share Napisano 29 Marzec 2014 Haha może nadal :) Znam ją słabiutko więc też nie wiem. Ale wiesz można łatwo i szybko przerzucać meshe miedzy softami autodesku ;) No nie wiem czy tak łatwo i szybko. Funkcja Connect to...(other autodesk product) raz dziala a raz nie. Najbardziej solidnym wydaje sie obj i fbx plus alembic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adder Napisano 29 Marzec 2014 Share Napisano 29 Marzec 2014 Panowie. Robimy offtopic :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 30 Marzec 2014 Share Napisano 30 Marzec 2014 To żaden skrypt tylko komenda MELowa można i ręcznie zrobić tylko no po co skoro można wpisać w 3sek ręcznie i potem jak sie z tego korzysta czasem to wkleić na shelfa? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diabelt Napisano 30 Marzec 2014 Share Napisano 30 Marzec 2014 Skrypt, tylko malutki:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 30 Marzec 2014 Share Napisano 30 Marzec 2014 Nie wiem jak w Maxie, ale w May'i każde polecenie jest komenda w MEL/PyMEL/Pythonie :D Równie dobrze możesz wpisać polyExtude i odpowiednie literki i cyferki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adder Napisano 30 Marzec 2014 Share Napisano 30 Marzec 2014 W każdym sofcie wszystko wykonuje kod :p No już nie bądźcie tacy drobiazgowi ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rice Napisano 30 Marzec 2014 Share Napisano 30 Marzec 2014 kurde myśle jak to zrobić w blenderze i nie mam pomysłu, da się? niby poke faces mamy ale juz takiego fajnego zaznaczenia przy trójkątach nima Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diabelt Napisano 30 Marzec 2014 Share Napisano 30 Marzec 2014 Nie wiem jak w Maxie, ale w May'i każde polecenie jest komenda w MEL/PyMEL/Pythonie :D Równie dobrze możesz wpisać polyExtude i odpowiednie literki i cyferki :P No raczej, czyż nie na tym opiera się język skryptowy? Jak przechwycę kilka komend w script listener i zapiszę to mam skrypt, tak mi się wydaje:D. A że da się zrobić i bez skryptu to już inna sprawa:D. kurde myśle jak to zrobić w blenderze i nie mam pomysłu, da się? niby poke faces mamy ale juz takiego fajnego zaznaczenia przy trójkątach nima Znaczy ten cylinder? Da się napewno, trzeba pokombinować i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 30 Marzec 2014 Share Napisano 30 Marzec 2014 @rice można wykorzystać np seam select. Jest też addon do zaawansowanej selekcji. Podeśle jak znajdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diabelt Napisano 30 Marzec 2014 Share Napisano 30 Marzec 2014 Czym robisz takie gify? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 30 Marzec 2014 Share Napisano 30 Marzec 2014 No raczej, czyż nie na tym opiera się język skryptowy? Jak przechwycę kilka komend w script listener i zapiszę to mam skrypt, tak mi się wydaje:D. A że da się zrobić i bez skryptu to już inna sprawa:D. To nie do końca tak w Mayi. Jak to piszą zazwyczaj na początku książek do MELa i chyba w helpie gdzieś "Maya is MEL, MEL is Maya" niestety aż za bardzo to prawdziwe. Bardziej obrazowo naciskając przycisk Extude wpisujesz tak naprawdę polyExtude w MELu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diabelt Napisano 30 Marzec 2014 Share Napisano 30 Marzec 2014 Czemu niestety? Przecież to jedna z głównych zalet maya. Co nie zmienia faktu że to skrypt, hehe:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 30 Marzec 2014 Share Napisano 30 Marzec 2014 @diabelt w Gimpie. Akurat w tym jest wygodniejszy od reszty softów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 31 Marzec 2014 Share Napisano 31 Marzec 2014 Czemu niestety? Przecież to jedna z głównych zalet maya. Co nie zmienia faktu że to skrypt, hehe:P Jedna głównych zalet zanim nie polubisz się z Houdinim :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi