Napisano 30 Marzec 201411 l Cześć wszystkim, wreszcie dorwałem kompa i zabieram się wreszcie za poważniejszego wipa. Sam model to projekt pierwszej rosyjskiej myśli technicznej za czasów cara Piotra Wielkiego. Na szczęście na samym projekcie się zostało, łódź nie weszła do "jakiejkolwiek produkcji". Rosyjscy pasjonaci odtworzyli ją i swoje dzieło udokumentowali na stronie englishrussia. Nie ma środka łodzi podwodnej, ponieważ nie moge sobie pozwolić na takie cuda na obecnym sprzęcie(była też tylko jedna refka ze środka i trudno byłoby mi odwzorować detal). Model HP ma ponad 3 miliony poligonów. Model LP 33 216 trisów. Ten też model postaram się oteksturować(nie oczekujcie cudów na tym "polu"). Model hp render clay. Model LP (screen marmoset) I problem z którym nie moge sobie poradzić(może to wina braku oświetlenia sceny?) Wszelaka krytyka mile widziana, rady nawet bardziej. Tak wiem drewno ma za mocnego speca, to idzie do poprawki(bo wygląda jakby to był plastik). Tak samo poprawiłem już liny, zmiana będzie widoczna w następnym upie. Edytowane 30 Marzec 201411 l przez ch3steros
Napisano 31 Marzec 201411 l Autor Mały UP coś się dzieje, rączki poprawie jak będę detale robił(na końcu), coś cisza nikt nic nie krytykuje...
Napisano 31 Marzec 201411 l wygląda jak powleczona linoleum z imitacją parkietu. Przydało by się choć szczeliny bumpem zaznaczyć
Napisano 31 Marzec 201411 l Tekstura drewna na beczce jest nieostra. Dorwij jakąś w większej rozdziałce, albo wyłącz filtrowanie i blur. Ale pewnie się nie obejdzie bez lepszej texy.
Napisano 31 Marzec 201411 l Autor Ikkiz, Mulholland: Dzięki za opinie, staram się jak moge(mówiłem, że teksturowanie to moja pięta achillesowa) Właśnie pracuje nad beczką i już wiem czemu wygląda jakby była z linoleum :D Edit: Na dzisiaj koniec prac, jutro fix ogona bo wiem już co nie halo, liny na górze(widoczny seam na teksturkach) i lece dalej Z oknem i wiosłem to wstępne przymiarki. Edytowane 31 Marzec 201411 l przez ch3steros
Napisano 1 Kwiecień 201411 l Autor Mały UP. Zapomniałem dodać 33k trisów. 5x 1024x1024x (dif/spec/normal)
Napisano 9 Kwiecień 201411 l Autor Dzięki prace zakończone, nad beczką teraz coś dłubie w enviro dla gier, nie chce zakładać nowych tematów, ani swojej teczki tutaj(ciągle prezentuje mizerny poziom w stosunku do maxowych wyjadaczy). Moje nowe prace sukcesywnie można spotkać na behance. Z kolejnym wipem zaczekam aż dobrze zajumam zbrusha i rusze z czymś "większym", mam kilka pomysłów czas pokaże co to będzie ;) Edit: wybacz że podpatrzyłem sobie Twoje pracki i już chyba wiem na czym stanie :D (litrowy motocykl, jako że kręci mnie to okrutnie) https://www.behance.net/KozlowskiMateusz
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto