Jump to content

Inne nałożenie tekstury w renderze


Lubasz
 Share

Recommended Posts

Witam, nałożyłem na model teksturę i nadałem UVW MAP aby ładnie leżała, jednak na renderze tekstura jest inaczej rozciągnięta niż w viewporcie, pamiętam, że miałem już kiedyś taki problem, jednak nie mogę sobie przypomnieć jak go rozwiązałem, prosze o pomoc!

Pozdrawiam

 

2cx8d8w.jpg

Link to comment
Share on other sites

MeshSmooth

UVW MAP

Editable Poly

 

w Takiej kolejności

 

 

@edit

wszystko działa dobrze dopóki nie zacznę się bawić w UVW wielkością mappingu (Length, Widht, Height)

Wtedy zaczyna pokazywać inne rozłożenie na renderze. Jak nic nie uda mi się z tym zrobić to chyba unwrappem rozłożę.

Edited by Lubasz
Link to comment
Share on other sites

Pieprzą mu się koordynaty texy. jak je wyzerować to jest tak samo wszystko. Jakieś dzikie maxowe połączanie parametrów texy i UVW Map. Pewnie jak byś nie ruszał gizma uvw i bawił się wyłącznie koordynatami texy też by grało.

Wyzeruj te w teksturze i baw się przesuwając i obracając gizmo UVW Map. Wtedy wszystko gra. I przesuń MeshSmootha pod uvw ;) I tak najlepiej zrobisz jak strzelisz własną UV.

 

O człowieku. Nie wiem kogo żeś tam zabił ale zrób coś z magazynkiem bo to co się tam na dole dzieje to nawet na renderze wychodzi :D

Edited by Adder
Link to comment
Share on other sites

Na ten moment na prawdę wystarczy jak wyzerujesz koordynaty uvw w ustawieniach bitmapy w texie i będziesz przestawiał gizmo modyfikatora. no na samym dole masz tam jakiś cyrk :D ciężko nie zauważyć :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy