Napisano 31 Marzec 201411 l Witam, nałożyłem na model teksturę i nadałem UVW MAP aby ładnie leżała, jednak na renderze tekstura jest inaczej rozciągnięta niż w viewporcie, pamiętam, że miałem już kiedyś taki problem, jednak nie mogę sobie przypomnieć jak go rozwiązałem, prosze o pomoc! Pozdrawiam
Napisano 31 Marzec 201411 l Cześć, hmmm jedyne co mi przychodzi do glowy to że masz inny map channel na materiale i na uvw. (podglad viewer mapy masz z kanału diffuse??)
Napisano 31 Marzec 201411 l Zobacz co masz w polach które zaznaczyłem w załączniku. To są opcje bitmapy w materiałach. Jeśli coś innego niż u mnie, a nie zmieniałeś sobie tego specjalnie to nie wiem co jest grane.
Napisano 31 Marzec 201411 l A jak klikasz na editable poly to gdzie masz pasek? Na samej górze czy pod uvw map?
Napisano 1 Kwiecień 201411 l Autor MeshSmooth UVW MAP Editable Poly w Takiej kolejności @edit wszystko działa dobrze dopóki nie zacznę się bawić w UVW wielkością mappingu (Length, Widht, Height) Wtedy zaczyna pokazywać inne rozłożenie na renderze. Jak nic nie uda mi się z tym zrobić to chyba unwrappem rozłożę. Edytowane 1 Kwiecień 201411 l przez Lubasz
Napisano 1 Kwiecień 201411 l Autor Próbowałem już tak i nic to nie daje, nie wiem co jest grane. Wyłączenie bądź usunięcie meshsmootha też nic nie zmienia.
Napisano 1 Kwiecień 201411 l Autor w .max Ci zapisać ? Czy jako .obj ? Bo po wyexportowaniu obiektu i zaimportowaniu ponownie zachowuję się całkiem inaczej.
Napisano 1 Kwiecień 201411 l Autor Link -> http://speedy.sh/PQ5ev/Nowy-Archiwum-WinRARa.rar na lewej stronie kolby można zobaczyć, że w viewporcie jest źle nałożona tekstura a na renderingu wygląda inaczej.
Napisano 1 Kwiecień 201411 l Na świeżutkiej scenie od Ciebie nic poza delikatnie końcówką (na pewno nie aż jak u Ciebie) mi się nie rozjeżdża na renderze;|
Napisano 1 Kwiecień 201411 l U mnie tak samo. BTW, kolba i rękojeść tak nie wyglądają, nie są zrobione z płaskiej deski;), trzeba pozaokrąglać gdzie należy. Npo chyba że to gdzieś na drugi plan to spoko. Z lewej strony:
Napisano 1 Kwiecień 201411 l Autor Ale nie chodzi tu teraz o model a o teksture, z lewej strony jak mówiłem jest innaczej na renderze i na viewporcie
Napisano 1 Kwiecień 201411 l Autor diabelt, chodzi o to, że z lewej strony jest całkiem inaczej nałożona tekstura na renderze niż na viewporcie.
Napisano 1 Kwiecień 201411 l Pieprzą mu się koordynaty texy. jak je wyzerować to jest tak samo wszystko. Jakieś dzikie maxowe połączanie parametrów texy i UVW Map. Pewnie jak byś nie ruszał gizma uvw i bawił się wyłącznie koordynatami texy też by grało. Wyzeruj te w teksturze i baw się przesuwając i obracając gizmo UVW Map. Wtedy wszystko gra. I przesuń MeshSmootha pod uvw ;) I tak najlepiej zrobisz jak strzelisz własną UV. O człowieku. Nie wiem kogo żeś tam zabił ale zrób coś z magazynkiem bo to co się tam na dole dzieje to nawet na renderze wychodzi :D Edytowane 1 Kwiecień 201411 l przez Adder
Napisano 1 Kwiecień 201411 l Noo, coś namieszałeś. Jak zrobiłem nowy materiał i obciąłem texture do kwadratu to wygląda tak samo w viewporcie i na renderze. Zrób od nowa, najlepiej każdy kawałek osobno.
Napisano 1 Kwiecień 201411 l Autor No niestety będę musiał się tym trochę pobawić, a o magazynku to o którym miejscu mówisz? ;p
Napisano 1 Kwiecień 201411 l Na ten moment na prawdę wystarczy jak wyzerujesz koordynaty uvw w ustawieniach bitmapy w texie i będziesz przestawiał gizmo modyfikatora. no na samym dole masz tam jakiś cyrk :D ciężko nie zauważyć :P
Napisano 1 Kwiecień 201411 l Autor No z jednej strony jeszcze support edgów nie poprawiłem to może o tym mówisz i ogólnie to dzięki wam za pomoc.
Napisano 1 Kwiecień 201411 l Autor To coś musiało się spieprzyć przy zapisie bo u mnie to wygląda tak
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto