Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, nałożyłem na model teksturę i nadałem UVW MAP aby ładnie leżała, jednak na renderze tekstura jest inaczej rozciągnięta niż w viewporcie, pamiętam, że miałem już kiedyś taki problem, jednak nie mogę sobie przypomnieć jak go rozwiązałem, prosze o pomoc!

Pozdrawiam

 

2cx8d8w.jpg

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zobacz co masz w polach które zaznaczyłem w załączniku. To są opcje bitmapy w materiałach. Jeśli coś innego niż u mnie, a nie zmieniałeś sobie tego specjalnie to nie wiem co jest grane.

Napisano (edytowane)

MeshSmooth

UVW MAP

Editable Poly

 

w Takiej kolejności

 

 

@edit

wszystko działa dobrze dopóki nie zacznę się bawić w UVW wielkością mappingu (Length, Widht, Height)

Wtedy zaczyna pokazywać inne rozłożenie na renderze. Jak nic nie uda mi się z tym zrobić to chyba unwrappem rozłożę.

Edytowane przez Lubasz
Napisano

U mnie tak samo. BTW, kolba i rękojeść tak nie wyglądają, nie są zrobione z płaskiej deski;), trzeba pozaokrąglać gdzie należy. Npo chyba że to gdzieś na drugi plan to spoko.

 

Z lewej strony:

 

2qvqbti.jpg

Napisano (edytowane)

Pieprzą mu się koordynaty texy. jak je wyzerować to jest tak samo wszystko. Jakieś dzikie maxowe połączanie parametrów texy i UVW Map. Pewnie jak byś nie ruszał gizma uvw i bawił się wyłącznie koordynatami texy też by grało.

Wyzeruj te w teksturze i baw się przesuwając i obracając gizmo UVW Map. Wtedy wszystko gra. I przesuń MeshSmootha pod uvw ;) I tak najlepiej zrobisz jak strzelisz własną UV.

 

O człowieku. Nie wiem kogo żeś tam zabił ale zrób coś z magazynkiem bo to co się tam na dole dzieje to nawet na renderze wychodzi :D

Edytowane przez Adder
Napisano

Noo, coś namieszałeś. Jak zrobiłem nowy materiał i obciąłem texture do kwadratu to wygląda tak samo w viewporcie i na renderze. Zrób od nowa, najlepiej każdy kawałek osobno.

Napisano

Na ten moment na prawdę wystarczy jak wyzerujesz koordynaty uvw w ustawieniach bitmapy w texie i będziesz przestawiał gizmo modyfikatora. no na samym dole masz tam jakiś cyrk :D ciężko nie zauważyć :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności