Jump to content

Odtworzenie detali i koloru z HP


Bachu
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Zrobiłem pewien model. Pomalowałem go itd. Nie potrafie znaleść konkretnych informacji jak teraz zrobić, żeby zapisać detale i kolory z modelu HP w modelu wygenerowanym w zremesher. Jakieś konkretne wskazówki ? Czy model z zremeshera nadaje sie do animacji czy tylko do kompozycji ?

Link to comment
Share on other sites

No faktycznie dosyć łatwe, ale czy to poprawne jest, bo z tego co wyczytałem i sprawdzilem tak czy siak trza zdrowo zagęścić siatke. O wiele mniej jest oczywiście, ale górna część modelu ma 161536 poly a dolna 7100. To chyba i tak za dużo ?

Link to comment
Share on other sites

Jeśli zostajesz w zbrushu to tyle poly to nie dużo. Jeśli eksportujesz poszukaj w zclassroom jak eksportować tektury, normal i bump mapy. Lub deqcimation master plus uv.

 

Model z zremesher nie nadaje się do animacji. Musisz zrobić retopo ręcznie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy