Napisano 6 Kwiecień 201411 l Hej Zrobiłem pewien model. Pomalowałem go itd. Nie potrafie znaleść konkretnych informacji jak teraz zrobić, żeby zapisać detale i kolory z modelu HP w modelu wygenerowanym w zremesher. Jakieś konkretne wskazówki ? Czy model z zremeshera nadaje sie do animacji czy tylko do kompozycji ?
Napisano 7 Kwiecień 201411 l Podstawy podstaw. ;) http://docs.pixologic.com/user-guide/3d-modeling/topology/zremesher/transferring-detail/ Bardziej polecam opcje z Project All. Masz wtedy więcej kontroli. Jak obeznasz się z procesem to będziesz robił takie rzeczy w chwile.
Napisano 8 Kwiecień 201411 l Autor No faktycznie dosyć łatwe, ale czy to poprawne jest, bo z tego co wyczytałem i sprawdzilem tak czy siak trza zdrowo zagęścić siatke. O wiele mniej jest oczywiście, ale górna część modelu ma 161536 poly a dolna 7100. To chyba i tak za dużo ?
Napisano 8 Kwiecień 201411 l Jeśli zostajesz w zbrushu to tyle poly to nie dużo. Jeśli eksportujesz poszukaj w zclassroom jak eksportować tektury, normal i bump mapy. Lub deqcimation master plus uv. Model z zremesher nie nadaje się do animacji. Musisz zrobić retopo ręcznie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto