Bachu Napisano 6 Kwiecień 2014 Share Napisano 6 Kwiecień 2014 Hej Zrobiłem pewien model. Pomalowałem go itd. Nie potrafie znaleść konkretnych informacji jak teraz zrobić, żeby zapisać detale i kolory z modelu HP w modelu wygenerowanym w zremesher. Jakieś konkretne wskazówki ? Czy model z zremeshera nadaje sie do animacji czy tylko do kompozycji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 Podstawy podstaw. ;) http://docs.pixologic.com/user-guide/3d-modeling/topology/zremesher/transferring-detail/ Bardziej polecam opcje z Project All. Masz wtedy więcej kontroli. Jak obeznasz się z procesem to będziesz robił takie rzeczy w chwile. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bachu Napisano 8 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 8 Kwiecień 2014 No faktycznie dosyć łatwe, ale czy to poprawne jest, bo z tego co wyczytałem i sprawdzilem tak czy siak trza zdrowo zagęścić siatke. O wiele mniej jest oczywiście, ale górna część modelu ma 161536 poly a dolna 7100. To chyba i tak za dużo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 8 Kwiecień 2014 Share Napisano 8 Kwiecień 2014 Jeśli zostajesz w zbrushu to tyle poly to nie dużo. Jeśli eksportujesz poszukaj w zclassroom jak eksportować tektury, normal i bump mapy. Lub deqcimation master plus uv. Model z zremesher nie nadaje się do animacji. Musisz zrobić retopo ręcznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się