JoseConseco Napisano 8 Kwiecień 2014 Share Napisano 8 Kwiecień 2014 (edytowane) Inspirowane Alitą, ale na luzie i bez kopiowania, tylko raczej własna jej wersja. Rzeźba w 3d coat, render cycles. Edycja posta: dodałem tło wg. sugestii Mulholland Edytowane 10 Kwiecień 2014 przez JoseConseco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 9 Kwiecień 2014 Share Napisano 9 Kwiecień 2014 Bardzo fajne, twarzyczka ci świetnie wyszła. Ten pionowy kadr coś nieostry chyba. Szkoda tylko że tło takie zostawiłeś, całość przez to traci, bo wygląda na nieskończoną pracę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YetoKnight Napisano 9 Kwiecień 2014 Share Napisano 9 Kwiecień 2014 Bardzo przyjemnie wygląda ta pracka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoseConseco Napisano 10 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 10 Kwiecień 2014 YetoKnight, Mulholland dzięki. Dodałem tło jakieś abstrakcyjne, bo faktycznie kiepsko to wcześniej wyglądało. No i wersja cartoon, aby przetestować filtry krity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 10 Kwiecień 2014 Share Napisano 10 Kwiecień 2014 No teraz fajniej wygląda. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArTooRo Napisano 10 Kwiecień 2014 Share Napisano 10 Kwiecień 2014 Bardzo fajne, mega charakterny pyszczek. Jakbym miał się czepiać to rękawiczka wygląda jakby była zbyt sztywna by mogła się w niej dłoń zginać - chodzi mi o nadgarstek. Prawdopodobnie to shader mówi nam, że jest z metalu/porcelany i stąd to wrażenie, a nie widać wyraźnie wyseparowanych elementów np kciuka, który normalnei zgina się dużo dalej niż tylko tam gdzie są same palce. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi