Skocz do zawartości

Początkujący-jak przygotować postać do rigowania po zrobieniu modelu w dynamesh


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Stworzyłem medelik postaci za pomocą Dynamesh (wszystko fajnie i pięknie tylko jest problem bo sam model bez dodatków i ubrań ma prawie 4mln poly)

 

w następnym etapie chciałem nadać modelowi pozę za pomocą zsphere ale jak wiadomo z taką ilością poly nie da się pracować,

domyślam się że muszę zmniejszyć liczbę poly za pomocą retopologii ale nie wiem jak się za to zabrać.

 

pytanie brzmi:

jak przejść z dynamesh do obiektu który ma odpowiednią ilość poligonów dla rigowania i co zrobić żeby model nie stracił na jakości i szczegółach po takiej zabawie.(proszę o szczegółowe odpowiedzi albo wskazanie źródła)

 

proszę o pomoc bo wszystkie tutoriale pokazują jak rigować na modelu który już ma niską rozdzielczość.

 

 

z góry dzięki.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności