Mkermit Napisano 24 Kwiecień 2014 Napisano 24 Kwiecień 2014 Witam! Stworzyłem medelik postaci za pomocą Dynamesh (wszystko fajnie i pięknie tylko jest problem bo sam model bez dodatków i ubrań ma prawie 4mln poly) w następnym etapie chciałem nadać modelowi pozę za pomocą zsphere ale jak wiadomo z taką ilością poly nie da się pracować, domyślam się że muszę zmniejszyć liczbę poly za pomocą retopologii ale nie wiem jak się za to zabrać. pytanie brzmi: jak przejść z dynamesh do obiektu który ma odpowiednią ilość poligonów dla rigowania i co zrobić żeby model nie stracił na jakości i szczegółach po takiej zabawie.(proszę o szczegółowe odpowiedzi albo wskazanie źródła) proszę o pomoc bo wszystkie tutoriale pokazują jak rigować na modelu który już ma niską rozdzielczość. z góry dzięki.
ciacho191 Napisano 24 Kwiecień 2014 Napisano 24 Kwiecień 2014 poczytaj o retopologii w zetce, dużo masz tutoriali od tego, nawet na youtubie - retopology zbrush potem możesz wypalić normalkę z hipoly i będzie gites
Monio Napisano 24 Kwiecień 2014 Napisano 24 Kwiecień 2014 Kopia obiektu -> ZRemesher -> Projekcja z pierwszego modelu na ten zrobiony ZRemesherem. http://docs.pixologic.com/user-guide/3d-modeling/topology/zremesher/ http://docs.pixologic.com/user-guide/3d-modeling/topology/zremesher/transferring-detail/ 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się