Jump to content

Początkujący-jak przygotować postać do rigowania po zrobieniu modelu w dynamesh


Mkermit
 Share

Recommended Posts

Witam!

Stworzyłem medelik postaci za pomocą Dynamesh (wszystko fajnie i pięknie tylko jest problem bo sam model bez dodatków i ubrań ma prawie 4mln poly)

 

w następnym etapie chciałem nadać modelowi pozę za pomocą zsphere ale jak wiadomo z taką ilością poly nie da się pracować,

domyślam się że muszę zmniejszyć liczbę poly za pomocą retopologii ale nie wiem jak się za to zabrać.

 

pytanie brzmi:

jak przejść z dynamesh do obiektu który ma odpowiednią ilość poligonów dla rigowania i co zrobić żeby model nie stracił na jakości i szczegółach po takiej zabawie.(proszę o szczegółowe odpowiedzi albo wskazanie źródła)

 

proszę o pomoc bo wszystkie tutoriale pokazują jak rigować na modelu który już ma niską rozdzielczość.

 

 

z góry dzięki.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy