Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Stworzyłem medelik postaci za pomocą Dynamesh (wszystko fajnie i pięknie tylko jest problem bo sam model bez dodatków i ubrań ma prawie 4mln poly)

 

w następnym etapie chciałem nadać modelowi pozę za pomocą zsphere ale jak wiadomo z taką ilością poly nie da się pracować,

domyślam się że muszę zmniejszyć liczbę poly za pomocą retopologii ale nie wiem jak się za to zabrać.

 

pytanie brzmi:

jak przejść z dynamesh do obiektu który ma odpowiednią ilość poligonów dla rigowania i co zrobić żeby model nie stracił na jakości i szczegółach po takiej zabawie.(proszę o szczegółowe odpowiedzi albo wskazanie źródła)

 

proszę o pomoc bo wszystkie tutoriale pokazują jak rigować na modelu który już ma niską rozdzielczość.

 

 

z góry dzięki.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

poczytaj o retopologii w zetce, dużo masz tutoriali od tego, nawet na youtubie - retopology zbrush

 

potem możesz wypalić normalkę z hipoly i będzie gites

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności