Napisano 24 Kwiecień 201410 l Witam! Stworzyłem medelik postaci za pomocą Dynamesh (wszystko fajnie i pięknie tylko jest problem bo sam model bez dodatków i ubrań ma prawie 4mln poly) w następnym etapie chciałem nadać modelowi pozę za pomocą zsphere ale jak wiadomo z taką ilością poly nie da się pracować, domyślam się że muszę zmniejszyć liczbę poly za pomocą retopologii ale nie wiem jak się za to zabrać. pytanie brzmi: jak przejść z dynamesh do obiektu który ma odpowiednią ilość poligonów dla rigowania i co zrobić żeby model nie stracił na jakości i szczegółach po takiej zabawie.(proszę o szczegółowe odpowiedzi albo wskazanie źródła) proszę o pomoc bo wszystkie tutoriale pokazują jak rigować na modelu który już ma niską rozdzielczość. z góry dzięki.
Napisano 24 Kwiecień 201410 l poczytaj o retopologii w zetce, dużo masz tutoriali od tego, nawet na youtubie - retopology zbrush potem możesz wypalić normalkę z hipoly i będzie gites
Napisano 24 Kwiecień 201410 l Kopia obiektu -> ZRemesher -> Projekcja z pierwszego modelu na ten zrobiony ZRemesherem. http://docs.pixologic.com/user-guide/3d-modeling/topology/zremesher/ http://docs.pixologic.com/user-guide/3d-modeling/topology/zremesher/transferring-detail/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto