gryzon Napisano 24 Kwiecień 2014 Napisano 24 Kwiecień 2014 Czy uda mi się w GLSL uzyskać całkowicie przeźroczysty obiekt ze specularem. Chodzi mi o to aby rysował mi się sam specular w oknie podglądu. Ewentualnie aby dało się wrzucić teksturę z alphą, ale aby alpha nie wycinała mi tego speculara.
szczuro Napisano 25 Kwiecień 2014 Napisano 25 Kwiecień 2014 W oknie podgladu czy w 3d view? Przelacz na render game, zmien w game settings alpha na add. Zmniejsz diffuse do zera.
gryzon Napisano 28 Kwiecień 2014 Autor Napisano 28 Kwiecień 2014 W oknie podglądu realtime. Ten patent co podałeś działa doskonale, ale jeśli wybiorę(wyselekcjonuję) inny obiekt w scenie, to przybiera on kolor tła i nie rysuje obiektu który ma pod sobą.
Monio Napisano 28 Kwiecień 2014 Napisano 28 Kwiecień 2014 Dla wszystkich obiektów które są przeźroczyste powinieneś uruchomić opcje Transparency: Wtedy to się odbija na wydajności i chrzani się wyświetlanie outlineu zaznaczenia ale raczej uzyskasz efekt jaki chcesz. Archaizmy starego viewportu.
gryzon Napisano 29 Kwiecień 2014 Autor Napisano 29 Kwiecień 2014 Dzięki chłopaki, potrzebne mi to było do budowy gałki ocznej. A chciałem to zrobić dwuwarstwowo. Mesh zewnętrzny ma być ze specularem i cieniem oka a mesh wewnętrzny animowany to tekstura gałki i żrenicy która jest wklęsła w geometrii. Teraz wszystko działa elegancko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się