Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy uda mi się w GLSL uzyskać całkowicie przeźroczysty obiekt ze specularem.

 

Chodzi mi o to aby rysował mi się sam specular w oknie podglądu. Ewentualnie aby dało się wrzucić teksturę z alphą, ale aby alpha nie wycinała mi tego speculara.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W oknie podglądu realtime. Ten patent co podałeś działa doskonale, ale jeśli wybiorę(wyselekcjonuję) inny obiekt w scenie, to przybiera on kolor tła i nie rysuje obiektu który ma pod sobą.

Napisano

Dla wszystkich obiektów które są przeźroczyste powinieneś uruchomić opcje Transparency:

 

DabKiGK.png

 

Wtedy to się odbija na wydajności i chrzani się wyświetlanie outlineu zaznaczenia ale raczej uzyskasz efekt jaki chcesz. Archaizmy starego viewportu.

Napisano

Dzięki chłopaki, potrzebne mi to było do budowy gałki ocznej. A chciałem to zrobić dwuwarstwowo. Mesh zewnętrzny ma być ze specularem i cieniem oka a mesh wewnętrzny animowany to tekstura gałki i żrenicy która jest wklęsła w geometrii.

 

Teraz wszystko działa elegancko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności