Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Prezentacja modeli. Postać wymodelowana w całości w Zbrush, render BPR Zbrush. Piłka wymodelowana w Maya, Textury i napisy wykonałem w Zbrush. Podłoga Maya. Popro Photoshop.

 

FE0YZjm.png

 

vqwr5HP.png

 

JYXEbQe.png

 

llCogZS.png

 

Bonus:

gYt8gVe.png

 

Update:

Nawt:

NZPJNMs.png

 

PIvZSbp.png

 

kh5xQRh.png

 

yDadi7E.jpg

Edytowane przez Sebazx6r
  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie znam człowieka, podobny do potwora Frankensteina. Lubie cartoonkowe prace, ode mnie 5 z minusem. Minus za szyje, ktora mi się nie podoba ;)

Napisano

Fajnie wyszło. Małe poprawki do anatomii bym dał:

-deltoid zaczepiłbym niżej na kości ramienia, aby nadać lepszy kształt okolicom ramion. Teraz trochę jak piłka rugby ma zarys

-biceps w spoczynku nie powinien mieć 'górki' w takiej pozie

Ale może to kwestia stylizacji. Lubię takie cartoonowe postaci.

Napisano

Dzięki.

Oglądałem cały filmy by znaleźć jego sylwetę. W necie dość mało było rysunków. W filmie ujęcia także dużo nie pokazywały. Udało mi się w jakiś sposób znaleźć zdjęcie jakiejś karty okolicznościowej i było tak zarysowana właśnie ramie W sumie ma to w sobie swój urok. Delatoid także różnie wyglądał, ale bark miał charakterystyczny kształt. W filmie był dość mocno wykręconym osobnikiem :).

 

Ogólnie jest dość zadowolony z wykonania. Model dostał dużo pozytywów na facebookowych grupach: lunchcranch i pixologic dlatego postanowiłem wrzucić do finished.

Napisano

Fajne modele, szkoda tylko, że niewyrenderowałeś tego jak człowiek. Nigdy nie zrozumiem tej mody na renderowanie w Zbrushu. Rendery z Zbrusha zawsze wyglądają tak samo i na pierwszy rzut oka po tej "plastikowości" można to poznać. Szkoda trochę modeli, bo są świetne, no ale twój wybór.

Napisano (edytowane)

Temporal Chodzi i pokazanie modelu. Do renderingu jeszcez by była daleka droga. Chociażby jakieś słabe uv wypalenie textur... Na chwilę obecną sculpce by bardziej ogarniać bryłę. P.S. Ten minu to nie ode mnie :).

 

edit:

Wrzucę tu starsza wersje Jordana, by nie naruszać dyskusji... W pierwszym poście podmienilem...

 

V7ozNvA.jpg

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

O, nowe postacie! Zdecydowanie lepiej idzie Ci rzezba niz motocykle - idz i rozwijaj sie te droga - tak jak juz Ci pisalem - cwicz teraz detal - Jordan bardzo rozpoznawalny!

 

Cheers

Napisano

Dzięki, apropo motocykla, własnie chodzi mi po głowie hard surfaces sculpting. To co ludzie w 3d coatcie wyprawiają, aż mnie korci. Jeszcze planuje 2/3 podejście do Modo.

Napisano
@plasti nie gadaj, jest bardzo podobny, chyba że brakuje ci masy zmarszczek i pierdylion innego niepotrzebnego detalu

 

moze o innym Jordanie rozmawiamy???

 

20fdmyo.jpg

Napisano

Dużo zależy od kamery, nie będę się upierał ,że jest bardzo podobny. Zdjęcia z rożnych kamer, różne kąty soczewki, inne oświetlenie, mimika, twarzy i różne okresy, powodują ,że trochę ciężko jest to dłubać. Następne będą lepsze.Wersje bez brwi na bank inaczej się czyta. Brak także asymetrii. Ogólnie jestem z niego w miarę zadowolony. Najgorsze jest to ,że cały czas trzeba się pilnować by za długo nie robić jednego kąta, bo jak z jednej strony siedzi tak potem patrzac z drugiej można się załamać.

M Jackson z projekcji na koncercie też nie do końca podobny.

Na koniec tylko powiem, że perspektywa Zbrushu nie jest zbyt cudowna, a ja patrząc na okres mojej przygody z Zbrushem to jest ok.

 

Dzięki za żywiołową dyskusje, Może jeszce do tej twrzy wrócę.

Napisano (edytowane)

Obaj macie w pewny sensie racje. Wziąłem refkę z przodu z jednych lat i wrzucilem sobie do Z-tki. Dodałem asymetrie i trochę przepaliłem teksturę i podmalowałem.

 

Tak więc update. Zaznaczam ,że ciężko jest to modelować na podstawie zdjęć. Trudna sztuka :).

http://i.imgur.com/ynSRah9.jpg

ynSRah9.jpg

 

 

I jeszcze raz szybko cyklem:

http://i.imgur.com/yDadi7E.jpg

yDadi7E.jpg

Edytowane przez Sebazx6r



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności