Sebazx6r Napisano 17 Maj 2014 Napisano 17 Maj 2014 (edytowane) Prezentacja modeli. Postać wymodelowana w całości w Zbrush, render BPR Zbrush. Piłka wymodelowana w Maya, Textury i napisy wykonałem w Zbrush. Podłoga Maya. Popro Photoshop. Bonus: Update: Nawt: Edytowane 26 Czerwiec 2014 przez Sebazx6r
Sunedge Napisano 17 Maj 2014 Napisano 17 Maj 2014 Nie znam człowieka, podobny do potwora Frankensteina. Lubie cartoonkowe prace, ode mnie 5 z minusem. Minus za szyje, ktora mi się nie podoba ;)
JoseConseco Napisano 17 Maj 2014 Napisano 17 Maj 2014 Fajnie wyszło. Małe poprawki do anatomii bym dał: -deltoid zaczepiłbym niżej na kości ramienia, aby nadać lepszy kształt okolicom ramion. Teraz trochę jak piłka rugby ma zarys -biceps w spoczynku nie powinien mieć 'górki' w takiej pozie Ale może to kwestia stylizacji. Lubię takie cartoonowe postaci.
Sebazx6r Napisano 17 Maj 2014 Autor Napisano 17 Maj 2014 Dzięki. Oglądałem cały filmy by znaleźć jego sylwetę. W necie dość mało było rysunków. W filmie ujęcia także dużo nie pokazywały. Udało mi się w jakiś sposób znaleźć zdjęcie jakiejś karty okolicznościowej i było tak zarysowana właśnie ramie W sumie ma to w sobie swój urok. Delatoid także różnie wyglądał, ale bark miał charakterystyczny kształt. W filmie był dość mocno wykręconym osobnikiem :). Ogólnie jest dość zadowolony z wykonania. Model dostał dużo pozytywów na facebookowych grupach: lunchcranch i pixologic dlatego postanowiłem wrzucić do finished.
michalo Napisano 2 Czerwiec 2014 Napisano 2 Czerwiec 2014 Bardzo fajnie zrobione i zaprezentowane. Gratki, dobra robota!
Temporal Napisano 5 Czerwiec 2014 Napisano 5 Czerwiec 2014 Fajne modele, szkoda tylko, że niewyrenderowałeś tego jak człowiek. Nigdy nie zrozumiem tej mody na renderowanie w Zbrushu. Rendery z Zbrusha zawsze wyglądają tak samo i na pierwszy rzut oka po tej "plastikowości" można to poznać. Szkoda trochę modeli, bo są świetne, no ale twój wybór.
Sebazx6r Napisano 22 Czerwiec 2014 Autor Napisano 22 Czerwiec 2014 (edytowane) Temporal Chodzi i pokazanie modelu. Do renderingu jeszcez by była daleka droga. Chociażby jakieś słabe uv wypalenie textur... Na chwilę obecną sculpce by bardziej ogarniać bryłę. P.S. Ten minu to nie ode mnie :). edit: Wrzucę tu starsza wersje Jordana, by nie naruszać dyskusji... W pierwszym poście podmienilem... Edytowane 26 Czerwiec 2014 przez Sebazx6r
Temporal Napisano 23 Czerwiec 2014 Napisano 23 Czerwiec 2014 Jak do pokazania modelu to ok, ale fajnie byłoby to zobaczyć wyrenderowane z porządnymi shaderami i światłem.
bolitic Napisano 24 Czerwiec 2014 Napisano 24 Czerwiec 2014 O, nowe postacie! Zdecydowanie lepiej idzie Ci rzezba niz motocykle - idz i rozwijaj sie te droga - tak jak juz Ci pisalem - cwicz teraz detal - Jordan bardzo rozpoznawalny! Cheers
Sebazx6r Napisano 25 Czerwiec 2014 Autor Napisano 25 Czerwiec 2014 Dzięki, apropo motocykla, własnie chodzi mi po głowie hard surfaces sculpting. To co ludzie w 3d coatcie wyprawiają, aż mnie korci. Jeszcze planuje 2/3 podejście do Modo.
plasti Napisano 25 Czerwiec 2014 Napisano 25 Czerwiec 2014 jak dla mnie to niestety to nie jest Jordan, ale ogolnie bardzo fajnie
Temporal Napisano 25 Czerwiec 2014 Napisano 25 Czerwiec 2014 @plasti nie gadaj, jest bardzo podobny, chyba że brakuje ci masy zmarszczek i pierdylion innego niepotrzebnego detalu
plasti Napisano 25 Czerwiec 2014 Napisano 25 Czerwiec 2014 @plasti nie gadaj, jest bardzo podobny, chyba że brakuje ci masy zmarszczek i pierdylion innego niepotrzebnego detalu moze o innym Jordanie rozmawiamy???
Sebazx6r Napisano 25 Czerwiec 2014 Autor Napisano 25 Czerwiec 2014 Dużo zależy od kamery, nie będę się upierał ,że jest bardzo podobny. Zdjęcia z rożnych kamer, różne kąty soczewki, inne oświetlenie, mimika, twarzy i różne okresy, powodują ,że trochę ciężko jest to dłubać. Następne będą lepsze.Wersje bez brwi na bank inaczej się czyta. Brak także asymetrii. Ogólnie jestem z niego w miarę zadowolony. Najgorsze jest to ,że cały czas trzeba się pilnować by za długo nie robić jednego kąta, bo jak z jednej strony siedzi tak potem patrzac z drugiej można się załamać. M Jackson z projekcji na koncercie też nie do końca podobny. Na koniec tylko powiem, że perspektywa Zbrushu nie jest zbyt cudowna, a ja patrząc na okres mojej przygody z Zbrushem to jest ok. Dzięki za żywiołową dyskusje, Może jeszce do tej twrzy wrócę.
plasti Napisano 25 Czerwiec 2014 Napisano 25 Czerwiec 2014 Dzięki za żywiołową dyskusje, Może jeszce do tej twrzy wrócę. byloby super bo brakuje tylko kropki nad i :)
Temporal Napisano 25 Czerwiec 2014 Napisano 25 Czerwiec 2014 @plasti na te twoje zdjęcia, można znaleźć masę innych, które będa się pokrywać z tymi modelami, ale wsumie nie mam siły się sprzeczać
Sebazx6r Napisano 26 Czerwiec 2014 Autor Napisano 26 Czerwiec 2014 (edytowane) Obaj macie w pewny sensie racje. Wziąłem refkę z przodu z jednych lat i wrzucilem sobie do Z-tki. Dodałem asymetrie i trochę przepaliłem teksturę i podmalowałem. Tak więc update. Zaznaczam ,że ciężko jest to modelować na podstawie zdjęć. Trudna sztuka :). http://i.imgur.com/ynSRah9.jpg I jeszcze raz szybko cyklem: http://i.imgur.com/yDadi7E.jpg Edytowane 26 Czerwiec 2014 przez Sebazx6r
Rekomendowane odpowiedzi