Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Prezentacja modeli. Postać wymodelowana w całości w Zbrush, render BPR Zbrush. Piłka wymodelowana w Maya, Textury i napisy wykonałem w Zbrush. Podłoga Maya. Popro Photoshop.

 

FE0YZjm.png

 

vqwr5HP.png

 

JYXEbQe.png

 

llCogZS.png

 

Bonus:

gYt8gVe.png

 

Update:

Nawt:

NZPJNMs.png

 

PIvZSbp.png

 

kh5xQRh.png

 

yDadi7E.jpg

Edytowane przez Sebazx6r

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie znam człowieka, podobny do potwora Frankensteina. Lubie cartoonkowe prace, ode mnie 5 z minusem. Minus za szyje, ktora mi się nie podoba ;)

Napisano

Fajnie wyszło. Małe poprawki do anatomii bym dał:

-deltoid zaczepiłbym niżej na kości ramienia, aby nadać lepszy kształt okolicom ramion. Teraz trochę jak piłka rugby ma zarys

-biceps w spoczynku nie powinien mieć 'górki' w takiej pozie

Ale może to kwestia stylizacji. Lubię takie cartoonowe postaci.

Napisano
  • Autor

Dzięki.

Oglądałem cały filmy by znaleźć jego sylwetę. W necie dość mało było rysunków. W filmie ujęcia także dużo nie pokazywały. Udało mi się w jakiś sposób znaleźć zdjęcie jakiejś karty okolicznościowej i było tak zarysowana właśnie ramie W sumie ma to w sobie swój urok. Delatoid także różnie wyglądał, ale bark miał charakterystyczny kształt. W filmie był dość mocno wykręconym osobnikiem :).

 

Ogólnie jest dość zadowolony z wykonania. Model dostał dużo pozytywów na facebookowych grupach: lunchcranch i pixologic dlatego postanowiłem wrzucić do finished.

Napisano

Fajne modele, szkoda tylko, że niewyrenderowałeś tego jak człowiek. Nigdy nie zrozumiem tej mody na renderowanie w Zbrushu. Rendery z Zbrusha zawsze wyglądają tak samo i na pierwszy rzut oka po tej "plastikowości" można to poznać. Szkoda trochę modeli, bo są świetne, no ale twój wybór.

Napisano
  • Autor

Temporal Chodzi i pokazanie modelu. Do renderingu jeszcez by była daleka droga. Chociażby jakieś słabe uv wypalenie textur... Na chwilę obecną sculpce by bardziej ogarniać bryłę. P.S. Ten minu to nie ode mnie :).

 

edit:

Wrzucę tu starsza wersje Jordana, by nie naruszać dyskusji... W pierwszym poście podmienilem...

 

V7ozNvA.jpg

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

Jak do pokazania modelu to ok, ale fajnie byłoby to zobaczyć wyrenderowane z porządnymi shaderami i światłem.

Napisano

O, nowe postacie! Zdecydowanie lepiej idzie Ci rzezba niz motocykle - idz i rozwijaj sie te droga - tak jak juz Ci pisalem - cwicz teraz detal - Jordan bardzo rozpoznawalny!

 

Cheers

Napisano
  • Autor

Dzięki, apropo motocykla, własnie chodzi mi po głowie hard surfaces sculpting. To co ludzie w 3d coatcie wyprawiają, aż mnie korci. Jeszcze planuje 2/3 podejście do Modo.

Napisano

@plasti nie gadaj, jest bardzo podobny, chyba że brakuje ci masy zmarszczek i pierdylion innego niepotrzebnego detalu

Napisano
@plasti nie gadaj, jest bardzo podobny, chyba że brakuje ci masy zmarszczek i pierdylion innego niepotrzebnego detalu

 

moze o innym Jordanie rozmawiamy???

 

20fdmyo.jpg

Napisano
  • Autor

Dużo zależy od kamery, nie będę się upierał ,że jest bardzo podobny. Zdjęcia z rożnych kamer, różne kąty soczewki, inne oświetlenie, mimika, twarzy i różne okresy, powodują ,że trochę ciężko jest to dłubać. Następne będą lepsze.Wersje bez brwi na bank inaczej się czyta. Brak także asymetrii. Ogólnie jestem z niego w miarę zadowolony. Najgorsze jest to ,że cały czas trzeba się pilnować by za długo nie robić jednego kąta, bo jak z jednej strony siedzi tak potem patrzac z drugiej można się załamać.

M Jackson z projekcji na koncercie też nie do końca podobny.

Na koniec tylko powiem, że perspektywa Zbrushu nie jest zbyt cudowna, a ja patrząc na okres mojej przygody z Zbrushem to jest ok.

 

Dzięki za żywiołową dyskusje, Może jeszce do tej twrzy wrócę.

Napisano
Dzięki za żywiołową dyskusje, Może jeszce do tej twrzy wrócę.

 

byloby super bo brakuje tylko kropki nad i :)

Napisano

@plasti na te twoje zdjęcia, można znaleźć masę innych, które będa się pokrywać z tymi modelami, ale wsumie nie mam siły się sprzeczać

Napisano
  • Autor

Obaj macie w pewny sensie racje. Wziąłem refkę z przodu z jednych lat i wrzucilem sobie do Z-tki. Dodałem asymetrie i trochę przepaliłem teksturę i podmalowałem.

 

Tak więc update. Zaznaczam ,że ciężko jest to modelować na podstawie zdjęć. Trudna sztuka :).

http://i.imgur.com/ynSRah9.jpg

ynSRah9.jpg

 

 

I jeszcze raz szybko cyklem:

http://i.imgur.com/yDadi7E.jpg

yDadi7E.jpg

Edytowane przez Sebazx6r

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności