Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dawna pracka, ale zaniedlugo będe robil II częsc, wiec prosze o jakies konkretne uwagi względem co zmienic itd :> pierwsze dwa bez snopów światła, nastepne ze snopami :> bnw=black&white

 

3dsmax, vray, Photoshop

 

Athlon 2000+

512DDR

Gf4ti4200 64mb

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Troche za ciemne zwlaszcza bw, tekstury sie powtarzaja (belki), co glupio wyglada. Malo wyrazne te rednery, nieczytelne, jakies takie rozmyte. Wolumetryki fajne, ale moze troche za mocne. Za ostre krawdzie cieni, powinny byc ciut rozmyte. Generalnie jest ok, moze cos z tego wyjsc ladnego.

Napisano

Pierwsza wersja bez snopów najciekawsza ale i tak przekłamana bo okna wyglądają jak lita blacha - to tło za oknami zbyt dosłowne jest, wpuść tam żywe światło to cała hala nabierze powietrza / przestrzeni, wraz z kontrastem zwiększy się dramatyzm sceny - teraz to wszystko jest takie skotłowane, przymulone - nie czuć przestrzeni przez wizualny brak tych okien.

To moim zdaniem:)

 

Pozdro

Napisano

Ogólnie dobrze, jednak trochę za bardzo romazane, i te światło mi się bardzo w oczy rzuca, tak jak wyżejm trochę sie powtarza, wydaje sie że szyby są jakieś brudne czy jak, a światło pięknie wpada...

Napisano

snoopy versja do niczego

ale ogólnie pozytywne fluidy wieją. ja bym troszkę kadr poprawił, bo klaustrobia mnie chwyta po chwili patrzenia.

czekam na drugą wersję

PS. - volumetric lights są przereklamowane :>




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności