whitewOolf Napisano 17 Wrzesień 2004 Napisano 17 Wrzesień 2004 Dawna pracka, ale zaniedlugo będe robil II częsc, wiec prosze o jakies konkretne uwagi względem co zmienic itd :> pierwsze dwa bez snopów światła, nastepne ze snopami :> bnw=black&white 3dsmax, vray, Photoshop Athlon 2000+ 512DDR Gf4ti4200 64mb
Chalek Napisano 17 Wrzesień 2004 Napisano 17 Wrzesień 2004 Troche za ciemne zwlaszcza bw, tekstury sie powtarzaja (belki), co glupio wyglada. Malo wyrazne te rednery, nieczytelne, jakies takie rozmyte. Wolumetryki fajne, ale moze troche za mocne. Za ostre krawdzie cieni, powinny byc ciut rozmyte. Generalnie jest ok, moze cos z tego wyjsc ladnego.
whitewOolf Napisano 17 Wrzesień 2004 Autor Napisano 17 Wrzesień 2004 bw mialo byc zzalozenia bardzo kontrastowe...
mCh Napisano 17 Wrzesień 2004 Napisano 17 Wrzesień 2004 Pomimo drobnych błędów... Miód. To jest to, co lubię. Tak trzymaj chłopie, budzjet horoszo!
Vorek Napisano 17 Wrzesień 2004 Napisano 17 Wrzesień 2004 ogólnie całkiem fajne, wersja bez "snopów" dużo lepsza
MareG Napisano 18 Wrzesień 2004 Napisano 18 Wrzesień 2004 Pierwsza wersja bez snopów najciekawsza ale i tak przekłamana bo okna wyglądają jak lita blacha - to tło za oknami zbyt dosłowne jest, wpuść tam żywe światło to cała hala nabierze powietrza / przestrzeni, wraz z kontrastem zwiększy się dramatyzm sceny - teraz to wszystko jest takie skotłowane, przymulone - nie czuć przestrzeni przez wizualny brak tych okien. To moim zdaniem:) Pozdro
Conrad Napisano 18 Wrzesień 2004 Napisano 18 Wrzesień 2004 Ogólnie dobrze, jednak trochę za bardzo romazane, i te światło mi się bardzo w oczy rzuca, tak jak wyżejm trochę sie powtarza, wydaje sie że szyby są jakieś brudne czy jak, a światło pięknie wpada...
Salvator Napisano 18 Wrzesień 2004 Napisano 18 Wrzesień 2004 snoopy versja do niczego ale ogólnie pozytywne fluidy wieją. ja bym troszkę kadr poprawił, bo klaustrobia mnie chwyta po chwili patrzenia. czekam na drugą wersję PS. - volumetric lights są przereklamowane :>
Rekomendowane odpowiedzi