kubbek Napisano 29 Maj 2014 Napisano 29 Maj 2014 Pierwszy test modo 801 i pierwsze moje wnętrze renderowane w modo. W najowszej wersji pojawiło się pare zmian w silniku renderującym, które sprawiły, że praca z wnętrzami w modo nabrała sensu. Z chęcią przyjmę uwagi, zwłaszcza krytyczne! Kuba
stormwind Napisano 29 Maj 2014 Napisano 29 Maj 2014 Świetne materiały i światło, dużo drobnych detali miłych dla oka. Kompozycja jednak nie pozwala się w mojej opinii skupić na obrazku. Oczy przeskakują z lewej części na prawą i z powrotem. Dzieląc obraz na pół w pionie, na prawdę nie było by się do czego przyczepić, za równo po prawej i po lewej stronie przyjemne światło i aranżacja. Jeżeli głównym tematem wizualizacji miałby by być drzwi, jasne światło na krawędziach kadru odciąga od nich uwagę. Same drzwi mają za wysoko klamkę i brakuje im zawiasów.
W Art Napisano 29 Maj 2014 Napisano 29 Maj 2014 Wszystko super - tylko te drzwi psują, tekstura też chyba jakoś przeskalowana no i jakoś ta klamka się taka wielka wydaje.
karol755 Napisano 8 Styczeń 2015 Napisano 8 Styczeń 2015 Jak uzyskać to zmiękczone światło i ten szum. Widzę to na wielu dobrych wizualizacjach i nie bardzo wiem skąd to się bierze
Temporal Napisano 8 Styczeń 2015 Napisano 8 Styczeń 2015 Jak uzyskać to zmiękczone światło i ten szum. Widzę to na wielu dobrych wizualizacjach i nie bardzo wiem skąd to się bierze Szum wynika zazwyczaj z niskich ustawien sampli dla swiatel/materialow. Zmiekczone swiatlo to moge sie domyslac, ze to wynik postprodukcji.
kubbek Napisano 8 Styczeń 2015 Autor Napisano 8 Styczeń 2015 Szum nie tyle z niskich ustawień konkretnych sampli tylko z renderowania progresywnego w brute force, które nie miało wystarczająco dużo czasu żeby wyczyścić obraz na gładko. Szczęśliwie taki szum ma dość organiczny charakter i dobrze wygląda. Czasem się go dodaje w postprodukcji, żeby trochę przełamać komputerową gładkość. Co do światła to było trochę zmiękczane w postprodukcji, ale sporo tej miękkości udało się uzyskać wyjściowo przez oświetlenie hdr i roślinki 3d za oknami.
karol755 Napisano 8 Styczeń 2015 Napisano 8 Styczeń 2015 mogę jeszcze zapytać w jaki sposób było zmiękczane ?? nie musi być dokładnie tak ogólnie
kubbek Napisano 8 Styczeń 2015 Autor Napisano 8 Styczeń 2015 mogę jeszcze zapytać w jaki sposób było zmiękczane ?? nie musi być dokładnie tak ogólnie Żadnych kosmicznych technologii -parę dodatkowych warstw w photoshopie - dwie czarno-białe wersje finalnego obrazka z różnym rozmyciem mieszane w trybie screen i z niedużym kryciem + parę warstw ręcznego malowania z delikatnym kolorem z mieszaniem soft light.
Rekomendowane odpowiedzi