Skocz do zawartości

Wiz: proste wnętrze


Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszy test modo 801 i pierwsze moje wnętrze renderowane w modo. W najowszej wersji pojawiło się pare zmian w silniku renderującym, które sprawiły, że praca z wnętrzami w modo nabrała sensu.

Z chęcią przyjmę uwagi, zwłaszcza krytyczne!

Kuba

 

 

nanibystudio_creo8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Świetne materiały i światło, dużo drobnych detali miłych dla oka.

Kompozycja jednak nie pozwala się w mojej opinii skupić na obrazku. Oczy przeskakują z lewej części na prawą i z powrotem.

Dzieląc obraz na pół w pionie, na prawdę nie było by się do czego przyczepić, za równo po prawej i po lewej stronie przyjemne światło i aranżacja.

Jeżeli głównym tematem wizualizacji miałby by być drzwi, jasne światło na krawędziach kadru odciąga od nich uwagę. Same drzwi mają za wysoko klamkę i brakuje im zawiasów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak uzyskać to zmiękczone światło i ten szum. Widzę to na wielu dobrych wizualizacjach i nie bardzo wiem skąd to się bierze

 

Szum wynika zazwyczaj z niskich ustawien sampli dla swiatel/materialow. Zmiekczone swiatlo to moge sie domyslac, ze to wynik postprodukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szum nie tyle z niskich ustawień konkretnych sampli tylko z renderowania progresywnego w brute force, które nie miało wystarczająco dużo czasu żeby wyczyścić obraz na gładko. Szczęśliwie taki szum ma dość organiczny charakter i dobrze wygląda. Czasem się go dodaje w postprodukcji, żeby trochę przełamać komputerową gładkość.

 

Co do światła to było trochę zmiękczane w postprodukcji, ale sporo tej miękkości udało się uzyskać wyjściowo przez oświetlenie hdr i roślinki 3d za oknami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogę jeszcze zapytać w jaki sposób było zmiękczane ?? nie musi być dokładnie tak ogólnie

 

Żadnych kosmicznych technologii -parę dodatkowych warstw w photoshopie - dwie czarno-białe wersje finalnego obrazka z różnym rozmyciem mieszane w trybie screen i z niedużym kryciem + parę warstw ręcznego malowania z delikatnym kolorem z mieszaniem soft light.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności