Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Pierwszy test modo 801 i pierwsze moje wnętrze renderowane w modo. W najowszej wersji pojawiło się pare zmian w silniku renderującym, które sprawiły, że praca z wnętrzami w modo nabrała sensu.

Z chęcią przyjmę uwagi, zwłaszcza krytyczne!

Kuba

 

 

nanibystudio_creo8.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetne materiały i światło, dużo drobnych detali miłych dla oka.

Kompozycja jednak nie pozwala się w mojej opinii skupić na obrazku. Oczy przeskakują z lewej części na prawą i z powrotem.

Dzieląc obraz na pół w pionie, na prawdę nie było by się do czego przyczepić, za równo po prawej i po lewej stronie przyjemne światło i aranżacja.

Jeżeli głównym tematem wizualizacji miałby by być drzwi, jasne światło na krawędziach kadru odciąga od nich uwagę. Same drzwi mają za wysoko klamkę i brakuje im zawiasów.

Napisano

Wszystko super - tylko te drzwi psują, tekstura też chyba jakoś przeskalowana no i jakoś ta klamka się taka wielka wydaje.

Napisano

Jak uzyskać to zmiękczone światło i ten szum. Widzę to na wielu dobrych wizualizacjach i nie bardzo wiem skąd to się bierze

Napisano
Jak uzyskać to zmiękczone światło i ten szum. Widzę to na wielu dobrych wizualizacjach i nie bardzo wiem skąd to się bierze

 

Szum wynika zazwyczaj z niskich ustawien sampli dla swiatel/materialow. Zmiekczone swiatlo to moge sie domyslac, ze to wynik postprodukcji.

Napisano
  • Autor

Szum nie tyle z niskich ustawień konkretnych sampli tylko z renderowania progresywnego w brute force, które nie miało wystarczająco dużo czasu żeby wyczyścić obraz na gładko. Szczęśliwie taki szum ma dość organiczny charakter i dobrze wygląda. Czasem się go dodaje w postprodukcji, żeby trochę przełamać komputerową gładkość.

 

Co do światła to było trochę zmiękczane w postprodukcji, ale sporo tej miękkości udało się uzyskać wyjściowo przez oświetlenie hdr i roślinki 3d za oknami.

Napisano

mogę jeszcze zapytać w jaki sposób było zmiękczane ?? nie musi być dokładnie tak ogólnie

Napisano
  • Autor
mogę jeszcze zapytać w jaki sposób było zmiękczane ?? nie musi być dokładnie tak ogólnie

 

Żadnych kosmicznych technologii -parę dodatkowych warstw w photoshopie - dwie czarno-białe wersje finalnego obrazka z różnym rozmyciem mieszane w trybie screen i z niedużym kryciem + parę warstw ręcznego malowania z delikatnym kolorem z mieszaniem soft light.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.