Napisano 19 Marzec 200321 l no moj trooper jest gotowy jakies uwagi itd zawsze mile widziane sensowne uwagi nie \" wyglad do d**** albo podobne dziekuje za wszystkie komentarze max 4 i brazil
Napisano 19 Marzec 200321 l ja takie prace bede robil po czterdzestce...chyba:( tylko twarz ma taka poczciwa...
Napisano 19 Marzec 200321 l Plastycznie bardzo ladnie wykonane, sprawny modeling, tylko w tych goglach wyglada jak idiota i ten ryży niby-wons!. Nie rozumiem takze po co mu te \"pióra\" ponad ramionami ? Czy to pelni jakas konkretna funkcje czy tylko skutecznie przeszkadza mu w obracaniu i poruszaniu sie ?? I troche mnie drazni ta jednostajna mieszanka tekstur typu rusted... Chyba ze to taki namalowany na tej zbroi kamuflaz? Wtedy niech bedzie :) Moglby miec np. ublocone buty i dolna czesc garderoby... Ogolnie pozytywnie to widze, ale brakuje solidnego wykonczenia - glownie takiego niejednolitego - spontanicznie podniszczonego materialu / ubioru. I jeszcze rozwazania na temat: gdybym ogladal jakis film typu mad-max, w ktorym wystepowal by ktos dokladnie tak wygladajacy - to wrozyl bym mu zywotnosc zaledwie przez piec pierwszych minut tego filmu - po prostu sa postaci wygladajace na pierwszoplanowych superheroes i na totalnych nieudacznikow ktorzy po prostu musza glupio zginac! - jego wyraz twarzy zalicza go do tej drugiej grupy - w moim odczuciu. pozdr Marek [Edited on 19-3-2003 by MareG]
Napisano 19 Marzec 200321 l tak sie zastanawiam, jak daleko taki trooper by zaszedl w tych blachach. (patrz buty, wygladaja mi na 50kg minimum:) ) jak na moj gust max 200metrow:)) no chyba ze taki trooper jest wystrzeliwany w oddzialy wroga, to faktycznie moze zrobic spore spustoszenie, tzn sama energia kinetyczna:) a tak serio, pracka calkiem przyzwoita, moze by sie przydaly bardziej dopracowane materialy.
Napisano 20 Marzec 200321 l model ładny ale brakuje mu tego czegoś:) I mi sie wydaje troche nieanatomiczny tzn. głowa , rejon miednicy i buty są za duże w porównianu do reszty ciała. I gdyby mu zdjąć zbroję, to wątpie czy utrzymałby sie na tak skromnych kolankach:) pozdrawiam
Napisano 20 Marzec 200321 l fajne naprawde. nie ma co sluchac czy by uszedl czy nie bo przecie nie o realizm walczymy. Nie ma co ukrywac ze najwiecej to wygrales jednak swiatlem. Tekstury sa owtarzalne rzeczywiscie np. to cos na ramionach. Ogolnie to sie da prosto rozwiazac jakis material bardziej mix i tyle. I troche to zdynamizowac, oswietlenie jakies bardziej na kontrast, jakas poza a nie stoi jak slup. No i wasy.... ale ogolnie wrazenie naprawde pozytywne...
Napisano 20 Marzec 200321 l a jak sie tak przygladam to jeszcze: 1. grubsze uda 2. wiecej ciezaru na dol postaci bo gora jest strasznie przeladowana a pod spodem nozki takie jak patyczki
Napisano 20 Marzec 200321 l małysz???? troszke wygląda jak mała figurka! on napewno lata z tym jetpackiem na plecach! ale fajne! moge sie zgłosić po instrukcje!? bede modelował ssmana!
Napisano 21 Marzec 200321 l no kurdeeeeeee!!!! miodzio :D:D:D:D ale mi się podoba ;) Texturka też git
Napisano 9 Kwiecień 200321 l przede wszystkim ZMIEN MU POZE ! wyglada jak jakas ciota ktora popuscila w gacie. Acha, no i nadaj mu wrogi, wredny wyraz twarzy - mniemam, ze nie jest to jakis cholerny teletubis czy pokemon. Zmniejsz takze opancerzenie na ramionach (wydaja sie krepowac ruchy). Popracuj, popraw takze mapowanie. Ogolnie postac jest ok ..dorobisz zlowieszcze otoczenie, klimatyczne oswietlenie i bedzie super.
Napisano 10 Kwiecień 200321 l Autor hmm czemu zlowiescze ??? nie maialam zamiaru robic go zlym... w sumie niechce zby on groznie wygladal i czemu mam mu poze zmieniac ??? co do mapowania sie zgadzam
Napisano 10 Kwiecień 200321 l ..oki, jesli jest to przyjazny, radosny, beznamietny i pacyfistycznie nastawiony zolnierz ..to nie mam juz zadnych zastrzezen ..wszystko sie zgadza :). ps. wydawac by sie moglo ze pracka jest ( przynajmniej w moim odczuciu) troszeczke niedokonczona i gdybys poswiecil jej wiecej czasu bylaby naprawde super. pozdro
Napisano 10 Kwiecień 200321 l Autor sinclar jak bys poswiecila nie poswiecil ok kobita jestem co sie paru ludziom nie podoba ehh w sumie zbudowalam mu auto i scene ale mi sie nie che tego renderowac .. jak dostane 3 komputer to to zrobie .... czau poswiecac jezu tego mi brakuje ale po bitwie poprawie ! trooper ze taki mily toz to swieze miesko armatnie / taki mialam zamysl co do tej sceny i w ogole / w sumie skad miales wiedziec ...
Napisano 11 Kwiecień 200321 l przepraszam, to byla zwykla literowka, a odnosnie tematu : kobiety parajace sie 3d, to jestem jak najbardziej ZA. Tymbardziej, ze z tego co zaobserwowalem na twojej galerii nie robisz kwiatkow, chmurek i owieczek ..tak trzymac ! Co do bitwy, to takze do niej przystapilem, jednak prawie na 100% jej nie ukoncze w terminie ..zarobiony jestem.
Napisano 11 Kwiecień 200321 l Autor heh co do bitwy to jak bym siebie slyszala ... tez zarobina jak kon lol klacz LOL moze w terminie skoncze tylko modele bo przy texturach sie zalamie nerwowo ...
Napisano 13 Kwiecień 200321 l Ładnie wykonane lecz sam model ludka mi sie nie podoba jakis taki starodawny :P
Napisano 26 Październik 200420 l no daje tu nowy post żęby na strone wlazło *********!!! kiedy ja sie tak naucze modelować
Napisano 26 Październik 200420 l ehh, a mi sie nie podoba :/ nie podobaja mi sie te naramienniki, wybacz ale mysle ze sa troche kiczowate rece- wygladaja sztucznie, i jakos tak nienaturalnie, a przy tym ten facet wyglada jakby byl pochylony do przodu i rwał w martwym ciagu 200 kg; fajne ma buty :)
Napisano 26 Październik 200420 l super ale wyglada troszke jak by sie zaraz na twarz mial przewrocic, ale tak czy inaczej bardzo mi sie podoba, dobra robota :)
Napisano 26 Październik 200420 l kuuurde... dr Ug dal mi do myslenia heh dopiero teraz zauwazylem; watek sprzed roku
Napisano 26 Październik 200420 l troper debesciak. jedyne co mi nie teges to to, ze te oslony ramionach troche tak wygladaja jakby woalka taka z kabaretu alboco. ale pewnie sie myle;) pozdr