Skocz do zawartości

Teczka 3D - sculpts


asdaq

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

 

Jakis miesiac temu zabralem sie w koncu za Zbrusha.

 

Efekty:

Jeden z modeli do projektu przy ktorym pracuje:

 

7f16pmt.jpg

 

I WIP modelu robionego dla wprawy. Nie mam do niego sprecyzowanego konceptu, tylko pomysl na ogolne wrazenie. Stad nieco eksperymentow.

 

Angry dude:

hKhJV8b.jpg

 

Wiecej tutaj: https://www.behance.net/wip/706027/1294095

 

Komentarze mile widziane.

Edytowane przez asdaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zgadzam się z krzysk!3m. Anatomia na pewno doda dużo dużo wiarygodności dla twoich tworów. Mózg człowieka szuka analogii z tym co zna automatycznie, więc łatwiej mu wtedy wierzyć, że dany potwór może być realny. Tak jak budowa ludzi i zwierząt w zasadznie jest taka sama, tak i budowa kreatur (które są przecież mixem cech ludzkich i zwierzęcych) musi dzielić ich cechy by były rzeczywiste - oczywiście fantazja w przebudowie ciała i proporcji nie ma tutaj granic, jak widać wszędzie w koło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze.

Anatomie studiuje przy każdym modelu wiec będzie się poprawiać.

 

Angry dude czeka na chwile wolnego czasu bo roboty dużo.

 

M.in.: kolejny model z tego samego projektu co wcześniejszy grubasek:

 

Zombie

 

k7qURwn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności