Napisano 9 Lipiec 20177 l Autor Z jakiegoś powodu nie działają mi podziękowania na forum a na pewno wam się należą ;)
Napisano 11 Luty 20187 l Świetny ten pociąg. Kolorki, atmosfer, wszystko tutaj zagrało. Czekam na więcej takich prac
Napisano 15 Sierpień 20186 l Jakieś trochę słabsze prace wrzucasz na max.pl. Podczas gdy na artstację- perełki.
Napisano 16 Sierpień 20186 l Autor To ze skromności... nie chcę wrzucić wszystkiego od razu! Dobrze - tym razem coś świeższego. Pracuję nad projektem MACHIMERA, który tworzę od podstaw łącznie z historią. Jest to science-fiction opowiadające o ewolucji maszyn i przyszłości ludzi. Oto Protochimera: Chimera Lacertium: Przykładowa ewolucja: ALICE - tym razem humanoid ;) Ta postać akurat jest wyrzeźbiona w 3D ale całość traktuję jako ilustrację. Praca ma korzenie sięgające ZSUMMIT które odbyło się w październiku zeszłego roku w Los Angeles. Tematem "zawodów" gdzie mieliśmy 3godziny na wyrzeźbienie własnego konceptu była Alicja w Krainie Czarów. Stąd imie ;) Tło, oświetlenie i cały nastrój to już 100% malowanie w Photoshopie. Edytowane 16 Sierpień 20186 l przez 5lim
Napisano 16 Sierpień 20186 l Jak na później, no to luz. Tak się "czepiłem", bo imo warto podtrzymywać to forum fajnymi pracami. Fajne prace będą- to zawsze jakaś młódź się podnieci i zachce naśladować. I zapisywać na forum max.pl. Mam takie jedno pytanko a propos starszej pracy. Chodzi o tą: https://www.artstation.com/artwork/Z2Oe0 Jak dałeś radę zrobic tak bogatą w detale prace w jeden dzień? Chodzi głównie o enviro. One było pewnie robione za pomocą presetów. Czy to byly jakieś kitbasze w zbrushu czy bardziej photoshop i photobashe?
Napisano 16 Sierpień 20186 l Autor Dobre pytanie. Wtedy motywacją był kończący się konkurs o którym dowiedziałem się zbyt późno. Udało się dotrzymać terminu ponieważ bazowałem na projekcie głowy / hełmu który miałem już zrobiony wcześniej lecz niedokończony. Całą resztę po prostu wyrzeźbiłem szybko w zbrushu a kolory i textury wykreowałem w keyshocie. Każde tło w tej serii to 2D, czysty Photoshop ale chyba udało się dobrze wkomponować postać i światło bo nie pierwszy raz ktoś mnie o to pyta. Edytowane 16 Sierpień 20186 l przez 5lim
Napisano 16 Sierpień 20186 l Może to jest właśnie klucz? Nie peniać tylko zrobić szybko swoje? Jak człowiek męczy pracę przez parę tygodni to potem za bardzo się do niej przywiązuje, praca wygląda na wymęczoną i słabą? No nic, dzięki i życzę więcej tego typu prac.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto