Jump to content

emenems

Members
  • Content Count

    216
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

132 Excellent

About emenems

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    chybie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. noo, panie, soczyste te pracki, ciezko sie o cos przyczepic, moze tylko o to żeby tego więcej było.. :P ;P
  2. Generalnie się zgadam z tym co pisze cho.co, co do studiowania to zostawię tu ten link: powinno nieco rozjaśnić horyzonty... ;-) pozdro
  3. render i model w modo.. ;-) siem uczem... :P :P zbrusha to tu za bardzo nie było.. :P a przy okazji wrzuce coś niecos.. :D postacie z mentorshipa z Anthony Jonesem.... z duma i radością mogę powiedzieć że wszystko z łapy walone, żadnego 3d, fotki to najwyzej w postaci lekkich fototekstur.. ;-) a przy okazji, ta postać pojawiła się w 2d artist w galerii... trochę to surrealistyczne że ciągle mi w to ciężko uwieżyć... :P jakby kto był zainteresowany to nr 119... ;-) pozdro ;-)
  4. hmm, no w tej chwili to chyba najbardziej powienieś nad walorem posiedzieć.... bo formy jakoś dosyć nieczytelne są, porób jakieś studium / kopie w czerni i bieli, maziaj w czerni i bieli więcej, wiem że to zabrzmi w cholere nudno, ale malowanie w walorze prostych brył pomaga bardzo... a z kolei jeśli nie jesteś w stanie prostej bryły w czerni i bieli oddać to nie licz że skomplikowany landskejp wyjdzie przekonująco... ogólnie enviry widze maja potencjał, może tez kwestia przysiedzenia więcej... I nie powiem Ci żebys nie uzywał fotek w pracach, ale może traktuj ich stosowanie jako osobne ćwiczenie, bo uwierz mi , nie chcesz być zależny od znalezienia dobrej fotki jak deadline goni.. :P :P np w tym obrazku malne wszystko z łapy... a w następnym napier**le fotek w każdym kącie ale tak żeby całość ze sobą grała.... bo powiedzmy sobie szczerze , fotek uzywają wszyscy więc warto to umiec i lepiej sie nie ograniczac... ale bedziesz sie czul o wiele lepiej i skill tez na tym zyska jak zamiast szukac dokladnie tej refki jaka Ci potrzebna, znajdziesz podobna i sobie poprostu zmalujesz z łąpy to co potrzebujesz... ;-) Także śmiało do przodu.. ;-) pozdro
  5. A więc, jak malujesz cos dla Siebie zawsze używaj refek, w sensie jak np malujesz drzewo , to poszukaj różnych refek drzew i używaj ich jako takiego wizualnego punktu zaczepienia, bo to naprawdę baaardzo widać jak ktoś refek nie użył....a używać powinni wszyscy, zwłaszcza my - początkujący... Goście którzy sa pro ich az tak nie uzywają (powiedzmy uzywaja w cholere , ale nie tak czesto z racji roziwnietego wizual library) tylko dlatego że np te sama rzecz malowali tysiace razy... a co tych studiów to polecam takie podejście : ustaw sobie jakis czas np godzine lub dwie, wez jakas refke i zacznij ją kopiować / studiować (generalnie to są raczej dwie różne rzeczy.. :P) a jak juz to zrobisz, to od razu wez zacznij robic nowy szkic w oparciu o tą refkę którą studiowałeś.... tylko tym razem nie lookaj na nic... jedz totalnie z pamieci bez zadnych refek...w ten sposób dosłownie zobaczysz co z tego "studium / kopiowania" zapamiętałeś... a co do malowania ogólnie polecam podejście Shaddiego Safadi , ja z teog korzystam i powiem CI że pomaga bo daje jak pewien konkretny sposób postępowania i nie trzeba jechać na ślepo.. , tu masz link: https://www.youtube.com/user/shaddy1100/videos zobacz, obczaj, przetesuj, może Ci pomoże....
  6. A więc z tym korytarzem to się nieco bardziej bawiłem, sam korytarz powstał jako nauka modelowania w 3d, a te pracki to taka próba zasugerowania jakiegoś backstory, żeby lepiej sprzedać lokacje, pokazac jakiś klimacik.. ;-) render drugie podejście render
  7. Ta panienka w czerwieni mi się podoba z racji tego szkicowego "minimalizmu" w jakim ja namalowałeś , a jednak formy sie czyta....co do tego statku z planetą to się już wypowiadałem... ten statek powyżej bardoz mi się podoba w kwestii formy / designu... natomiast coś nie gra ze skalą.... nie wiem jak ma być duzy... w tej chwili inntuicja podpowiada że to co wielkości motocykla / skutera.... natomiast domyślam się że chodziło CI o coś o wiele większego...... już CI moge powiedzieć że to pewnie kwestia skali detalu jakiej użyłeś... gdyby ten statek był wielkości planety to te światełka i przecięcia w poszyciu byłyby nieporównywalnie mniejsze... , ale jak mówie ssam design generalnie mi się podoba. Co do tych studiów, dobry patent, sam robie coś podobnego, tylko zapewne większy burdel mam przy tym.. :P
  8. qrde, jak patrze na te pracki to aż się płakać chce... :P :P mistrzowska robota... ;-)
  9. tamtego samuraja kojarze z konkursu... :D cóż, szkoda że nie pykło... :-/ a z tym lotto... hehe, no byłoby ciekawie... :P
  10. qrde, podobaja mi się te krótkie animacje, w ogóle fajny styl sie tu zaczyna rodzić, no i widać spory progres względem pierwszego postu.. tak trzymać.. :D
  11. qrde, wypasione te grafiki, zacna robota ;-)
  12. dzięki abbaart369.. ;-) no więc chwile mnie tu nie było, pomyślałem że może warto by teczunie odświeżyć.... ;-) na początek takie experymenty 2d z 3d.... trochę się tu klimatem bawiłem...
  13. no ładnie się tu dzieje, te ostatnie koncepty całkiem nieźle się prezentują... ;-) a te prackiz pierwszego postu, musze przyznać mają jakis taki powiew świeżosci, chyba wszrto czasem cos tez w tej technice potrzaskac.. ;-) oby tak dalej ;-)
  14. no panoczku, szalejecie tutaj widzę.. :D :D ten cthulu na totalnym wypasie wyszedl.. :D :D
  15. bardzo zacnie, fajny styl.... czekam na więcej.. :D
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy