gryzon Napisano 19 Sierpień 2014 Share Napisano 19 Sierpień 2014 Chciałem sobie trochę przyśpieszyć robotę i zastanawiam się w jaki sposób wyeksportować dużą liczbę subtooli jako obj. do xNormala aby wypalić sobie ID map. Do tej pory robiłem tak że każdy subtool exportowałem ręcznie jako obj. uprzednio optymalizując sobie go decimation masterem. Czy da się to przyśpieszyć? A może użyć tej funkcji w zakładce decimation mastera "export all subtools as obj". W xNormalu renderuje mi dalej jako jeden kolor ID. Chyba że by te wszystkie części przed exportem pokolorować polypaintingiem na jakieś kolory jednolite? A wy jak to robicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 19 Sierpień 2014 Share Napisano 19 Sierpień 2014 (edytowane) robisz na kazdym subtoolu jakas uv uv masterem, laczysz subtule z zachowaniem uvalek, znowu uv master z wlaczona opcja "island cos tam" (w poly grupach mozesz sobie kliknac zeby zrobil poligrupy z uv) robisz decym z zachowaniem uvalek i borderow exportujesz do maxa przypisujesz kolory czy tam juz co chcesz Edytowane 19 Sierpień 2014 przez KLICEK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tr3buh Napisano 19 Sierpień 2014 Share Napisano 19 Sierpień 2014 wielkie dzieki Klicek, tego nie uczą w książkach i tutorialach ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 19 Sierpień 2014 Autor Share Napisano 19 Sierpień 2014 Ja jeszcze mam takie pytanie. Robisz tak zawsze nawet jak nie masz polypaintingu na subtoolach i chcesz wyłącznie ID wypalić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 19 Sierpień 2014 Share Napisano 19 Sierpień 2014 (edytowane) polipejnt mozesz przeniesc odrazu na uv, nie znam innego sposobu na wyrzucenie polipejntu nawet na niezdecymowanym obiekcie (jezeli chce przepalic polipejnt na inny model) Co do tych grup id wydaje mi sie ze jeszcze da sie to zrobic na inny sposob, ale chwilowo mam dziure w glowie, a tylko cos mi swita :D Edytowane 19 Sierpień 2014 przez KLICEK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 19 Sierpień 2014 Share Napisano 19 Sierpień 2014 Jeszcze jest Plugins > SubToolMaster > Export Visible Tools. I wtedy możesz sobie działać niezależnie na subtoolach po eksporcie. Albo gdy SubToole są tak ciężkie, że nie da się ich skleić w jeden mesh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się