skalpel3d Napisano 6 Październik 2014 Share Napisano 6 Październik 2014 (edytowane) Przy robieniu przeróbek projektu "gotowca" pod dyktando klienta, naszło mnie aby się zmierzyć z cinemą jeśli chodzi o exteriory. Co z tego wyszło widać poniżej :) Walcie prosto z mostu co poprawić nad czym popracować, z góry dziękuję :) Soft c4d+vray+ps , wspierałem się maxem w tworzeniu vray proxów zielska :) Edytowane 6 Październik 2014 przez skalpel3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VA vis Napisano 6 Październik 2014 Share Napisano 6 Październik 2014 Wysyp kobry na podjeździe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 6 Październik 2014 Autor Share Napisano 6 Październik 2014 takie światła ma klientka i tak rozstawione( sam przeżyłem wstrząsa bo cena royal -botania jest po prostu obłędna ale to były jakieś podróbki:) ). Zielsko i jego ustawienie jest odwzorowane ze stanem realnym działki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mx2 Napisano 7 Październik 2014 Share Napisano 7 Październik 2014 t... Zielsko i jego ustawienie jest odwzorowane ze stanem realnym działki. Fix the reality. Poprzestawiaj roślinki. :cool: Bardzo ładny render, i, szczerze powiedziawszy, bardzo ciężko będzie (dla mnie, rzecz jasna) znaleźć istotne różnice między C4D i 3DS. Po prostu czysty, profesjonalny obrazek. Pozdrawiam, ... na ostatnim planie troszkę nasycone kolorki, ale to nie render, tylko tło i PS, taki szczególik... Może troszkę wyciszyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lumberjack Napisano 7 Październik 2014 Share Napisano 7 Październik 2014 Wszystko super wizka jak to dla domku typowego:) Widac, ze ogarnales juz sporo Cinemy. Jedyne co bym zmienil/dodal to : - kosze dachowe w zalamaniu plaszczyzn dachowki taki detal ale bez tego dach bedzie przeciekac i oko jakiegos ogarnietego inwestora szybko wylapie - dodal bym nieba w kazdym widoku - chyba samochodu bym sie pozbyl albo jakos inaczej ustawil bo zbiera duzo uwagi i tak jakby gubi sie przez niego skale obiektu - okna na najdluzszej scianie emanuja jakims dziwnym swiatlem, a powinny byc najciemniejsze ze wszystkich - no i jedna bardzo drobna rzecz (ale to moze tylko mi nie pasuje) krzywizna brzozy jakby wykrzywia mi obrazek, wiem ze jest prosty ale nie komponuje sie tam w zaden sposob, moze warto ja obrucic? - aaa i teki detal detali zamknij okno dachowe bo zabawnie wystaje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 7 Październik 2014 Autor Share Napisano 7 Październik 2014 lumberjack dzięki , porady uwzględnię w kolejnych pracach na cinemie, to co się tam świeci z tyłu domku to coś się nie tak działo z materiałem parapetów :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukson7 Napisano 16 Październik 2014 Share Napisano 16 Październik 2014 Fajnie zobaczyć ze i skalpel3d wrzuca coś w tym temacie :) oby częściej. Co do tematu - tak jak rozmawialiśmy, i w cinemie można uzyskać bardzo dobre wizualizacje i jak widać i w tym sofcie rządzisz. Sama praca bardzo przyjemna, zwłaszcza podoba mi się ujęcie drugie - gra cieni, jest zielono, jest konkretnie i klimatycznie. Czekam na kolejne prace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reynevan Napisano 16 Październik 2014 Share Napisano 16 Październik 2014 Co to za reklamy? Dzisiaj juz drugi taki gosc... 2-3 posty w bezsensownych tematach sprzed paru lat a w sygnie apteka albo mechanik ;D Ode mnie moze troche durne pytanie: nie ma roznicy pod jakim programem jest vray? Tak samo renderuje w maxie/cinemie/sketczupie? W zalozeniu wersja ta sama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 16 Październik 2014 Autor Share Napisano 16 Październik 2014 Reynevan zasadniczo vray to vray, wszystkie nastawki samego silnika praktycznie takie same, nie wiem jak to wygląda pod sketchupem ale mam doświadczenie z vrayem z maxa, c4d i rhino, natomiast budowa shaderów to już inna bajka i tu jak dla mnie wygrywa c4d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się