Skocz do zawartości

Pojazd 3d: BMW Z4 2004


sCeleTon

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 72
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

a nie napisalem:) robilem caly tyl od nowa:0 bo krzywo wyszlo:P i jeszcze nie dopasowalem elementow:) w sumie pierwsyz raz moedluje autko w czesciach:) wiec jest mi troche trudniej, ale dam rade:) przynajmniej balaganu nie ma. przy nastepnym aktualizowaniu postaram sie wszystko wyrownac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy Ci sie teraz uda wyrownac rowki miedzy drzwiami, a reszta. Jezeli robisz kazda czesc oddzielnie to lepszym rozwiazaniem przy robieniu dalszego elementu za rowkiem jest skopiowanie poligonow konczacych dany element i rozpoczecie od nich modelowania nastepnego elementu. hm nie wiem czy zrozumiale napisalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrozumialem dobrze:) tylko wlasnie tak nie moglem bo robilem metoda splinow a dopiero pozniej convertowalem na poly i dodawalem szczegoly:) moj blad:/ ale na bledach sie czlowiek uczy. w sumie tak jak jest teraz nie jest tak zle. dzisiaj probowalem zrobic swiatla tylnie, ale cos nie wyszlo. no nic bede probowac dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności