Azbesty Napisano 10 Październik 2014 Napisano 10 Październik 2014 Takie moje zabawy z tym silnikiem których wcześniej nie wrzucałem. :P ten silnik jest niesamowity. Corona + Blender. Link do porojektu na behance https://www.behance.net/gallery/20420225/Haveing-fun-with-corona
floo Napisano 11 Październik 2014 Napisano 11 Październik 2014 Fajne kulki. Podrzuć czasy z renderu i jak to się ma do Cyclesa?
xmass Napisano 11 Październik 2014 Napisano 11 Październik 2014 I zmień nazwę w Behance, bo masz błąd ;) A kulki całkiem przyjemne.
Azbesty Napisano 11 Październik 2014 Autor Napisano 11 Październik 2014 Fajne kulki. Podrzuć czasy z renderu i jak to się ma do Cyclesa? To zależy na co patrzeć. czasów nie pamiętam bo projekt z przed pół roku Corona jest niesamowicie szybka i nawet nie chodzi o szybkość po prostu cycles nie wyrenderuje tego co corona może wyrenderować nawet jakby renderował cały tydzień. corona działa jak prawdziwy świat żarówka wystarcza do oświetlenia pokoju nawet jeśli elementym świecącym jest drucik w żarówce. zamkniety w szklanej bańce.. to wystarczy i taka scenka się szybko wyczyści jakieś 20/40 minut. Cycles? Możesz dać i 100 tyś sampli ale ci tego nie wyrenderuje.. render będzie ciemny i generalnie bieda. Corona ma jednak wadę (mówimy o blenderze, w przypadku maxa sytuacja jest o wiele lepsza) a jest to ustawianie materiałów, na obecną chwilę jest to jak w marmosecie. Co trochę wkurza jeśli było się przyzwyczajonym do nodalnego systemu. Jak już ustawisz wszystko tzn materiały i wciśniesz render to dzieją się cuda :) no i Magiczny specular. Dla mnie Corona deklasuje Vray'a, Lechu też tak stwierdził.. Przynajmniej napewno w arch-wiz. Bo jednak coronie jeszcze sporo brakuje. tak jak cyclesowi. Lechu wyrenderował w 17 minut interior ustawiony na odwal się 1 raz używał tego silnika, w rozdzielczości 2k. na zwykłym CPU. :) A chłopaki od corony już zapowiedzieli że wersja 1.0 czyli z końcem tego roku będzie 25% szybsza. xmass o dzięki zmęczony już byłem :P
floo Napisano 11 Październik 2014 Napisano 11 Październik 2014 @Azbesty szkoda że ten eksporter do Blendera jest tak wolno rozwijany...
Azbesty Napisano 11 Październik 2014 Autor Napisano 11 Październik 2014 @Azbesty szkoda że ten eksporter do Blendera jest tak wolno rozwijany... standalone corony jest wolno rozwijany. eksporter wspiera co tylko można.
floo Napisano 11 Październik 2014 Napisano 11 Październik 2014 a to tak. od dłuższego czasu nie śledzę tematu...
Temporal Napisano 11 Październik 2014 Napisano 11 Październik 2014 W twoim portfolio widze lepsze prace, a do finished wrzucasz rendery na poziomie testowych. Nie zrozum mnie zle, ale czlowiek przyzwyczail sie do tego, ze w tym dziale laduja samochody, czolgi, wnetrza, postacie a nie pare kulek. Oswietlone fajnie, ale jednak wciaz to sa tylko kulki. Wyglada to troche jak prace dziadka, tylko ze lepsze technicznie.
Azbesty Napisano 11 Październik 2014 Autor Napisano 11 Październik 2014 W twoim portfolio widze lepsze prace, a do finished wrzucasz rendery na poziomie testowych. Nie zrozum mnie zle, ale czlowiek przyzwyczail sie do tego, ze w tym dziale laduja samochody, czolgi, wnetrza, postacie a nie pare kulek. Oswietlone fajnie, ale jednak wciaz to sa tylko kulki. Wyglada to troche jak prace dziadka, tylko ze lepsze technicznie. wiem w sumie tk długo się zastanawiałem czy to wrzucić czynie ob robiłem porządki na komputerze i natrafiłem na te prace i tak stwierdziłem że w sumie je wrzuce, wiem że troche biedson jak na max3d i w sumie behance no ale już podjołem decyzję.
dSoul Napisano 11 Październik 2014 Napisano 11 Październik 2014 Pierwsze i drugie bardzo smaczne nawet z tym szumem. Musze przetestowac ten silnik w wolnej chwili, ale konkurencja tez preznie sie rozwija... Ja tam sie ciesze, ze mozna czasem zobaczyc cos innego niz kolejne super samochody i wizki ;)
Mulholland Napisano 12 Październik 2014 Napisano 12 Październik 2014 Zgadzam się. Fajne pracki, chociaż tylko kulki. A wymęczone samochody już mi się odbijają nosem.
Karkosik Napisano 13 Październik 2014 Napisano 13 Październik 2014 Wg. mnie ostatnie najlepsze. Jednak musze powiedzieć to co chłopaki wcześniej, że to nadal tylko kulki i o ile seria takich prac juz sie nadaje do finished to jednak kazda praca z osobna to za mało. Wg. mnie kulki też mogą być ciekawe jeśli ktoś nad nimi posiedzi, przemyśli kompozycje, kolorystyke, dominanty. W Twoich renderach wszystko wydaje sie umieszczone losowo . Jakbyś działał na zasadzie " Chce zrobić ładnie wyglądające kolorowe rendery, ale nie wiem za bardzo jak, ale chciałbym mieć to szybko najlepiej od razu" . Dla mnie to mogą być okładki do tutoriali opisujących narzędzia (bo dla mnie to właśnie tak wygląda jakbys wziął jakieś proste bryły i losowo używał JAKIŚ narzędzi żeby tylko COŚ sie działo). Dla mnie to tylko zabawa arrayem,latticem,extrudem, jakies twisty bendy, cokolwiek. Widze tam dużo losowości. Co do kolorystyki to też jakoś tak nijako. Wydaje mi sie że zmieniając kolor tła z białego na inny polepszył byś odbiór. Kadry tragiczne (wg. mnie). Oprócz tej kostki z rozłożonymi kulkami na niej. Ciasno strasznie, różne linie przecinają sie w różnych kierunkach. Nie wiadomo gdzie jest focal point pracy ani co było tematem renderu. Czy kulki , czy rurki czy linie czy co? A już tak ogólnie rzecz biorąc i nie wiem czy to moje odczucie czy inni też tak mają. Ale przeglądając behance na pierwszy rzut oka widać, że jest tam jakiś nurt i style które sie powtarzają, są modne i są dobrze oceniane. Patrząc na Twoje prace (nie tylko z tego wątku) mam wrażenie że są na siłe robione właśnie pod behance, tak by się wstrzelić właśnie w ten trend na behansie. Pozdro
Azbesty Napisano 13 Październik 2014 Autor Napisano 13 Październik 2014 Dzięki za wypowiedź. co do kadrów to mam osobiście trochę totalnie odmienne zdanie i też parę osób, z którymi to robiłem tzn no skype, ale dobrzeżę to mówisz na przyszłość przysiedzę dłużej nie mniej nie jest to nawalone na odwal się, trochę opisze poszczególne prace. Co do stylu o którym mówisz na behance, boom na ten styl był parę lat temu, jednym z najlepszych grafików tego stylu jak i też prekursorem jest mój dobry znajomy, osobiście byłem przeciwny temu stylowi z paru powodów, no ale mniejsza. Niestety świat oszalał dosłownie na temat tego stylu, teraz już to trochę się wycofuje. Dlaczego moje ostatnie 2 prace są podobne do tego stylu? Po 1 nie są dokońca w tym stylu są pewny odłamem, grafików robiących w tym stylu którzy robią to dobrze jest bardzo mału każdy ma swoje charakterystyczne elementy bezproblemu mógłbym ci powiedzieć czyja praca jest czyja. Dlaczego dołączyłem poniekąd do tego klubu? Miałem zlecenie gdzie klient powiedział że chce mieć prace w takim stylu. niedługo ta praca się pojawi. Przed rozpoczęciem prac, postanowiłem sprawdzić w którym silniku graficznym będzie mi to najwygodniej zrobić + był to dobry test dla corony, masę odbić refkleksum elementy szkła.. i Corona jest naprawdę szybka, lecz nie nadaje się do tego stylu jeśli mam być szczery. Teraz poszczególne prace. 1. praca prezentuje interior. aka muzeum dziwnych rzeźb. na środku mamy coś w rodzaju choinki która świeci dokoła niej mamy szklane schody, potem nadole mamy podłogę. i na tej podłodze mamy tak jakby taki podest na któym stoi druga rzeźba. 2.praca prezentuje inne pomieszczenie. i jest bardziej artystyczna niż realistyczna. mamy wielką kulę w której środku są dziwne sprawy.. podspodem mamy wode i dwa mościki oraz siatkę dekoracyjną pokazującą perspektywe.. oczywiście wszystko jest metaforą bo wszystko lewituje i nie bardzo miało by prawo istnieć... 3. praca według mnie jest najgorsza miałem jej ogólnie nie wrzucać. i generalnie zamysł ten sam ale ma najmniej sensu 4. praca jest to praca w której ukazany jest system z którego zlatują kulki do wielkiej miski. Wszystkie prace starałem się wykonać by wyglądały całkiem ładnie i miały ładne kolory, pracę polubiło mało osób na behance ale 70% z nich to ludzie którzy mają po 60 tyś followersów i masę wyświetleń i są dość znani. więc jak na durny test jest całkiem nieźle. I głównie były to osoby z brandingu. Druga praca która jest na behance Geometric powstała po tej pracy i uznałem że miała więcej sensu więc ją wrzuciłem.. parę dni temu pokazałem te prace mojemu znajomemu i powiedział mi żebym to wrzucił bo jest to lepsze nawet od tego geometric. Pierwotnie miałem wrzucić to wszystko jako jeden projekt.
Rekomendowane odpowiedzi