Skocz do zawartości

Skąd te buckety na renderze?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Pytanie jak w temacie. Jak się pozbyć tych ciemnych bucketów na renderze? Trawa jako xRef object. Soft 3ds max 2015, vray 2.4.

 

418419be536fe71b.jpg

Edytowane przez 3d_operator
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

na ilu komputerach to było renderowane?

Jak na kilku - któryś nie dostał mapy GI lub wszystkich tekstur. Sprawdź, czy każdy z kompów ma do tych elementów bezproblemowy dostęp.

Napisano (edytowane)

Dzięki za odpowiedzi. Renderowane na 1 komputerze. Może to ma związek z PhysX? Pod 3ds 2015 nie mogę zainstalować. Rozpakowuje do katalogu i nie wiem co dalej, w necie przeczytałem, że klika się dalej i samo się instaluje. U mnie jakoś to nie działa :( Może to trzeba rozpakować da jakiegoś katalogu maxa? Normalsy są ok.

Cały dzień z tym walczę i bez skutku :( Chyba będzie trzeba napisać do ChaosG.

Edytowane przez 3d_operator

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności