3d_operator Napisano 18 Październik 2014 Napisano 18 Październik 2014 (edytowane) Witam, Pytanie jak w temacie. Jak się pozbyć tych ciemnych bucketów na renderze? Trawa jako xRef object. Soft 3ds max 2015, vray 2.4. Edytowane 18 Październik 2014 przez 3d_operator
SWRSC Napisano 18 Październik 2014 Napisano 18 Październik 2014 na ilu komputerach to było renderowane? Jak na kilku - któryś nie dostał mapy GI lub wszystkich tekstur. Sprawdź, czy każdy z kompów ma do tych elementów bezproblemowy dostęp.
Dynamico Napisano 18 Październik 2014 Napisano 18 Październik 2014 Mnie czasami też się to trafia. "...któryś nie dostał mapy GI..." Jak zabezpieczyć się przed taką "dolegliwością"?
3d_operator Napisano 18 Październik 2014 Autor Napisano 18 Październik 2014 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi. Renderowane na 1 komputerze. Może to ma związek z PhysX? Pod 3ds 2015 nie mogę zainstalować. Rozpakowuje do katalogu i nie wiem co dalej, w necie przeczytałem, że klika się dalej i samo się instaluje. U mnie jakoś to nie działa :( Może to trzeba rozpakować da jakiegoś katalogu maxa? Normalsy są ok. Cały dzień z tym walczę i bez skutku :( Chyba będzie trzeba napisać do ChaosG. Edytowane 18 Październik 2014 przez 3d_operator
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się