plasti Napisano 21 Październik 2014 Napisano 21 Październik 2014 (edytowane) witam przedstawiam moje ostatnie wypociny, miśka to jest niedźwiedzia soft standard: max, vray, after, fotek na dole dorzucam czysty render miska z maxa z samym tylko gi env pozdrawiam Edytowane 27 Październik 2014 przez plasti
Reynevan Napisano 21 Październik 2014 Napisano 21 Październik 2014 http://wyborcza.pl/1,75968,16834365,Wajrak__Niedzwiedz_zabil_czlowieka__Ostrzegam_przed.html To ten? :P Pierwszy render mi sie bardzo podoba.
adek Napisano 21 Październik 2014 Napisano 21 Październik 2014 Nareszcie konkurencja dla żubra! Zdecydowanie za mocno się lansuje w TV. Pierwszy render moim zdaniem lepiej wyszedł. Na tym drugim jedynie w powiększeniu jednak widać "wklejenie" niedźwiadka. A sierść jak była robiona? Bo wyszła świetnie.
Azbesty Napisano 21 Październik 2014 Napisano 21 Październik 2014 twarz/ryjek mógłby być lepszy jakiś taki sztuczny mi się wydaje hmmm nie wiem.. fajnie jakbyś miał projekcje prawdziwej twarzy misia ale kurde dorwać taką cięzko...
Reynevan Napisano 21 Październik 2014 Napisano 21 Październik 2014 W weekend z aparatem do muzeum historii naturalnej albo pawilonu jakiegos parku narodowego ;)
plasti Napisano 21 Październik 2014 Autor Napisano 21 Październik 2014 dzieki, dzieki siersc to hair&fur maxowy
ikkiz Napisano 22 Październik 2014 Napisano 22 Październik 2014 Nie świeć! Fajny, pierwszy bardzo fany, natomiast na drugim jest coś nie tak ze światłem, głównie to, że w tle jest silne światło nisko z tyłu i ono powinno jakoś zagrać na krawędzi sierści na łapach, tym czasem one są całkiem ciemne.
Temporal Napisano 22 Październik 2014 Napisano 22 Październik 2014 Chyba najlepsza twoja praca. Czas by na froncie zawitało coś innego niż samochody i wiecznie powtarzające się motywy wojenne. EDTI: wsumie mogłeś pysk wymodelować, a nie taka chamska projekcja textury, ale jak człowiek się tak nie przygląda, to aż tak tego nie widać. Jeszce raz gratuluję pracy.
jaras Napisano 22 Październik 2014 Napisano 22 Październik 2014 fajny, ile sie liczył misiek ? vray ?
plasti Napisano 22 Październik 2014 Autor Napisano 22 Październik 2014 dzieki za front, milo mi..... nad drugim matte spedzilem polowe mniej czasu niz nad pierwszym i ciezko bylo wpasowac miska, ale BG mi sie super podobalo.... zapomnial bym dodac ze caly mesh i texturki byly robione w zbrushu @jaras tak, render vray, a liczylo sie okolo 30 min(3200x2500px) na 24 watkach i 16 giga ram(caly ram zzeralo)
jaras Napisano 22 Październik 2014 Napisano 22 Październik 2014 (edytowane) @jaras tak, render vray, a liczylo sie okolo 30 min(3200x2500px) na 24 watkach i 16 giga ram(caly ram zzeralo) 30 min w rozdziałce 3k ? no to tragedii nie ma - widocznie poprawili co nieco w temacie wlosów :) ...ale i tak pozostaje przy arnoldzie + yeti :) - bo jest po prostu szybszy a dodatkowo włoski liczy z dynamiką Edytowane 22 Październik 2014 przez jaras
plasti Napisano 23 Październik 2014 Autor Napisano 23 Październik 2014 (edytowane) 30 min w rozdziałce 3k ? no to tragedii nie ma - widocznie poprawili co nieco w temacie wlosów :) ...ale i tak pozostaje przy arnoldzie + yeti :) - bo jest po prostu szybszy a dodatkowo włoski liczy z dynamiką hair&fur tez liczy dynamike wlosow :) E: jakby kogos interesowalo, to na ArtStation dodalem poprawiona druga wersje, nie chcialem tu robic bajzlu.... Edytowane 23 Październik 2014 przez plasti
Rekomendowane odpowiedzi