muody Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 (edytowane) Narzędzia: Unreal Engine 4, ZBrush, Photoshop, Substance Painter, Blender, xNormal, NDO. Dzięki wielkie Lestat, Adder, Monio za dyskusję w wątku WiP. Userzy Polycounta również bardzo pomogli. Po tym, jak doszedłem w końcu do porządnych tekstur pnia, reszta elementów poszła nieporównanie szybciej! Już mogłem na oko dobrać roughness, przewidzieć efekty, potrzeby dla PBR (np. szczegółowa normal mapa). Edytowane 27 Październik 2014 przez muody
lestat85 Napisano 27 Październik 2014 Napisano 27 Październik 2014 wyszło przednio. Gratki progressu :)
muody Napisano 27 Październik 2014 Autor Napisano 27 Październik 2014 Dzięki. To jest dobre w pracach dla siebie, że można się dużo nauczyć na raz. Mogłem eksperymentować - kolorki takie, a może takie. Rzucić na to wszystkie toole jakie chciałem poznać. Nie musiałem szukać drogi na skróty przed poznaniem właściwej metody - co, myślę, dało mi w efekcie lepsze skróty.
bolitic Napisano 30 Październik 2014 Napisano 30 Październik 2014 Wyglda swietnie, wspaniala robota - jakbys szukal pracy to daj znac.
Sebazx6r Napisano 30 Październik 2014 Napisano 30 Październik 2014 Również uważa ,że fajnie wyszlo :).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się