Skocz do zawartości

[model 3d] Stary pień


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Narzędzia: Unreal Engine 4, ZBrush, Photoshop, Substance Painter, Blender, xNormal, NDO.

 

Dzięki wielkie Lestat, Adder, Monio za dyskusję w wątku WiP. Userzy Polycounta również bardzo pomogli. Po tym, jak doszedłem w końcu do porządnych tekstur pnia, reszta elementów poszła nieporównanie szybciej! Już mogłem na oko dobrać roughness, przewidzieć efekty, potrzeby dla PBR (np. szczegółowa normal mapa).

 

TreeB-A.png

 

TreeB-B.png

 

TreeB-tex.png

Edytowane przez muody
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki. To jest dobre w pracach dla siebie, że można się dużo nauczyć na raz. Mogłem eksperymentować - kolorki takie, a może takie. Rzucić na to wszystkie toole jakie chciałem poznać. Nie musiałem szukać drogi na skróty przed poznaniem właściwej metody - co, myślę, dało mi w efekcie lepsze skróty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności