Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Narzędzia: Unreal Engine 4, ZBrush, Photoshop, Substance Painter, Blender, xNormal, NDO.

 

Dzięki wielkie Lestat, Adder, Monio za dyskusję w wątku WiP. Userzy Polycounta również bardzo pomogli. Po tym, jak doszedłem w końcu do porządnych tekstur pnia, reszta elementów poszła nieporównanie szybciej! Już mogłem na oko dobrać roughness, przewidzieć efekty, potrzeby dla PBR (np. szczegółowa normal mapa).

 

TreeB-A.png

 

TreeB-B.png

 

TreeB-tex.png

Edytowane przez muody

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 3,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki. To jest dobre w pracach dla siebie, że można się dużo nauczyć na raz. Mogłem eksperymentować - kolorki takie, a może takie. Rzucić na to wszystkie toole jakie chciałem poznać. Nie musiałem szukać drogi na skróty przed poznaniem właściwej metody - co, myślę, dało mi w efekcie lepsze skróty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności