Napisano 26 Październik 201410 l Narzędzia: Unreal Engine 4, ZBrush, Photoshop, Substance Painter, Blender, xNormal, NDO. Dzięki wielkie Lestat, Adder, Monio za dyskusję w wątku WiP. Userzy Polycounta również bardzo pomogli. Po tym, jak doszedłem w końcu do porządnych tekstur pnia, reszta elementów poszła nieporównanie szybciej! Już mogłem na oko dobrać roughness, przewidzieć efekty, potrzeby dla PBR (np. szczegółowa normal mapa). Edytowane 27 Październik 201410 l przez muody
Napisano 27 Październik 201410 l Autor Dzięki. To jest dobre w pracach dla siebie, że można się dużo nauczyć na raz. Mogłem eksperymentować - kolorki takie, a może takie. Rzucić na to wszystkie toole jakie chciałem poznać. Nie musiałem szukać drogi na skróty przed poznaniem właściwej metody - co, myślę, dało mi w efekcie lepsze skróty.
Napisano 30 Październik 201410 l Wyglda swietnie, wspaniala robota - jakbys szukal pracy to daj znac.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto