Napisano 29 Październik 201410 l Witam. Mam kolejny problem ze smooth groupami w moim modelu. Jest to kopuła, chciałem aby cała była ładnie wygładzona ale nie daje żadnych efektów ani umieszczanie wszystkich poly na jednej grupie, ani klikanie opcji "auto" ani "sztuczka" z daniem MeshSmootha na 0 iterations. Co mogę na to poradzić ? I jak mogę uniknąć takich problemów w przyszłości ? Jakiś skrypt czy coś ? Pozdrawiam.
Napisano 29 Październik 201410 l Może wierzchołki nie są połączone. Spróbuj najpierw "weld" zastosować.
Napisano 29 Październik 201410 l Najlepiej udostępnij model, inaczej można tylko zgadywać :) Wyślij mi na priv. to sprawdzę dlaczego się nie wygładza prawidłowo. Smooth groups są po to aby nie korzystać z Mesh Smooth czy Turbo smooth, no nie tylko oczywiście. Generalnie to wygląda tak, że czasem trzeba współdzielić ten sam kawałek modelu w 2 grupach wygładzania, wtedy da się osiągnąć gładziutkie przejścia. Auto wygładzanie jest dobre na start, co prawda czasem działa idealnie, warto jednak poświęcić chwilę i wprowadzić poprawki ręcznie.
Napisano 29 Październik 201410 l Smooth groups są po to aby nie korzystać z Mesh Smooth czy Turbo smooth, no nie tylko oczywiście. No nie wiem:P
Napisano 29 Październik 201410 l Faktycznie źle się wypowiedziałem :) Można włączyć grupy wygładzania podczas korzystania z TurboSmooth. Miałem na myśli to, że równie gładki obiekt można uzyskać za pomocą grup wygładzania i z pewnej odległości nie widać różnicy. @deshu następnym razem mógłbyś coś więcej napisać :p Zresztą napisz o co Ci chodziło ;)
Napisano 30 Październik 201410 l jeśli wierzchołki są połączone, i wygląda ogólnie ze jest ok, a nie jest, to spróbuj dodać modyfikator edit normals i pokombinuj z opcją unify lub reset...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto