Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam kolejny problem ze smooth groupami w moim modelu. Jest to kopuła, chciałem aby cała była ładnie wygładzona ale nie daje żadnych efektów ani umieszczanie wszystkich poly na jednej grupie, ani klikanie opcji "auto" ani "sztuczka" z daniem MeshSmootha na 0 iterations.

 

Co mogę na to poradzić ?

 

I jak mogę uniknąć takich problemów w przyszłości ? Jakiś skrypt czy coś ?

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najlepiej udostępnij model, inaczej można tylko zgadywać :)

Wyślij mi na priv. to sprawdzę dlaczego się nie wygładza prawidłowo.

Smooth groups są po to aby nie korzystać z Mesh Smooth czy Turbo smooth, no nie tylko oczywiście.

 

Generalnie to wygląda tak, że czasem trzeba współdzielić ten sam kawałek modelu w 2 grupach wygładzania, wtedy da się osiągnąć gładziutkie przejścia.

Auto wygładzanie jest dobre na start, co prawda czasem działa idealnie, warto jednak poświęcić chwilę i wprowadzić poprawki ręcznie.

Napisano
Smooth groups są po to aby nie korzystać z Mesh Smooth czy Turbo smooth, no nie tylko oczywiście.

No nie wiem:P

Napisano

Faktycznie źle się wypowiedziałem :)

Można włączyć grupy wygładzania podczas korzystania z TurboSmooth.

Miałem na myśli to, że równie gładki obiekt można uzyskać za pomocą grup wygładzania i z pewnej odległości nie widać różnicy.

 

@deshu następnym razem mógłbyś coś więcej napisać :p

Zresztą napisz o co Ci chodziło ;)

Napisano

jeśli wierzchołki są połączone, i wygląda ogólnie ze jest ok, a nie jest, to spróbuj dodać modyfikator edit normals i pokombinuj z opcją unify lub reset...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności