Wirnik Napisano 2 Listopad 2014 Napisano 2 Listopad 2014 Poszukuję tutoriali sposobów i podpowiedzi jak zrobic skórę taką jak na zwierzetach futerkowych czyli luźna gdzie kości i mięśnie przemieszczają się w skórze nie zawsze ciągnąc ją za sobą. Poszukuję raczej w miarę prostych sposobów które nie wymagaja budowania calego ukladu miesniowego . Rozwiązania dla 3d max. Dzięki za podpowiedzi.
Traitor Napisano 2 Listopad 2014 Napisano 2 Listopad 2014 http://www.mariussilaghi.com/products/jiggle ewentualnie Flex
Miłosz3ds Napisano 2 Listopad 2014 Napisano 2 Listopad 2014 Albo to, od Paula: druga i trzecia część na jego kanale.
Wirnik Napisano 2 Listopad 2014 Autor Napisano 2 Listopad 2014 Dzięki ale nie chodzi mi o dynamikę mięśni tylko skórę , dla przykładu kocia tylna łapa przy stopie skóra jest przypięta do mięśnia ale już na kolanie skóra jest luźna, staw kolanowy pływa w tej skórze.
Kris_R Napisano 2 Listopad 2014 Napisano 2 Listopad 2014 To może, żeby nie szukać za daleko, wbudowany w maxie system CAT. Ma implementację czegoś, co produkcyjnie potrafi dać taki efekt o jakim pisałeś. Potrzeba do tego podpięcia CAT Muscles. Choćby jednej płaszczyzny w miejscu, gdzie ma następować skin sliding.
Wirnik Napisano 2 Listopad 2014 Autor Napisano 2 Listopad 2014 Dzięki Kris_R, No właśnie walczę z tematem CAT Muscles i mam nadzieję że dam radę chociaż na razie nie natrafiłem na dobry tutorial
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się