chveti Napisano 10 Listopad 2014 Napisano 10 Listopad 2014 Witam, Long time no see. :) Ale jak to się mówi, jak trwoga to na forum. Od klienta jest zapotrzebowanie na animację odpakowywania czekolady, problem w tym, że czekolada nie jest zapakowana w opakowanie składane tylko zgrzewane. Całość musi odbyć się naturalnie, od wierzchołków zgrzewu wzdłuż czekolady aż do kompletnego otwarcia. Podejrzewam, że może cloth by sobie mógł z tym poradzić albo coś pochodnego? Póki co moje próby spełzają na crashowaniu maxa bez większego efektu. Nie mam pojęcia jak to rozmontować, nigdy nie siedziałem w takich rzeczach. Każdy pomysł się liczy. Z góry dzięki!
Reanimator Napisano 10 Listopad 2014 Napisano 10 Listopad 2014 Robilem kiedys cos takiego na strone Wedla. Uzylem morphow, albo animowalem bezposrednio vertexy (nie pamietam dokladnie). Dalbym sobie zupelnie spokoj z symulacjami clotha. Material jest sztywny, zrobisz to szybciej z palca.
chveti Napisano 10 Listopad 2014 Autor Napisano 10 Listopad 2014 Czyli jednak. :) Dzięki za szybką odpowiedź!
olaf Napisano 10 Listopad 2014 Napisano 10 Listopad 2014 moze spróbuj lattice, powinno dac bardzo elegancką animację i łatwą w kontroli.
SUPER_OkO Napisano 12 Listopad 2014 Napisano 12 Listopad 2014 Jeżeli to ma być coś w rodzaju zamka błyskawicznego. To wystarczy zrobić obiekt zamknięty i morpha do tego z otwartym opakowaniem. Spiąc całośc za pomocą volume Selecta i zanimować obiekt, który by otwierał zamykał czekoladę, np. Boxa skalowanego. W volume select oczywiście, żeby było wszystko płynne, użyj soft selectiona. Jeżeli do tego mają dojść różnego rodzaju wyginania, to wystarczy zrobić prostego rigga, najlepiej ze strechami i masz wtedy pełną kontrolę. Zapomnij o jakichkolwiek symulacjach, za dużo czasu na to stracisz a i tak się to nie uda. Pozdrawiam
chveti Napisano 17 Listopad 2014 Autor Napisano 17 Listopad 2014 Podziękował za całą pomoc! Przydała się. :)
Hris Napisano 17 Listopad 2014 Napisano 17 Listopad 2014 Jeżeli to ma być coś w rodzaju zamka błyskawicznego. To wystarczy zrobić obiekt zamknięty i morpha do tego z otwartym opakowaniem. Spiąc całośc za pomocą volume Selecta i zanimować obiekt, który by otwierał zamykał czekoladę, np. Boxa skalowanego. W volume select oczywiście, żeby było wszystko płynne, użyj soft selectiona. Jeżeli do tego mają dojść różnego rodzaju wyginania, to wystarczy zrobić prostego rigga, najlepiej ze strechami i masz wtedy pełną kontrolę. Zapomnij o jakichkolwiek symulacjach, za dużo czasu na to stracisz a i tak się to nie uda. Pozdrawiam To nie ja pytałem, ale tez bardzo mocno dziękuję:) Człowiek życie całe wizki robi i jak animacja się pojawi to zdziwienie...i takie zdziwienie już właśnie przeżyłem ostatnio kurcze - i patrz - ktoś znał odpowiedź, szkoda że nie zapytałem:( Szacun i jeszcze raz dzięki za wiedzę!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się