Napisano 15 Listopad 201410 l Witam. Nie wrzucałem chyba niczego ze dwa lata, nie mogę odnaleźć starej teczki, więc zakładam nową. Coś tam się nazbierało, to wrzucam. Ilustracja do wskrzeszonego czasopisma ,,Magia i Miecz'' sketch sketch Storyboard. Edytowane 23 Lipiec 20168 l przez Frank600
Napisano 15 Listopad 201410 l Najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza pracka (pomijając płomienie). W drugiej fajnie materiał pocieniowany, ale niestety po kilkunastym spojrzeniu dopiero spostrzegłem też smoki. Generalnie jestem zdania, że krytyka sztuki to coś, co nie ma prawa istnieć, bo im większa ingerencja osób trzecich, zasad i wszelkich reguł, tym mniej nas samych w Naszej sztuce, więc nie będę za specjalnie tu czegoś wytykał. Którą z trzech teczek miałeś na myśli? :P http://max3d.pl/forum/threads/82627-Teczka-2D-Frank600/page3 http://max3d.pl/forum/threads/67273-Teczka-2D-Frank600-Cyfrowe-Tryptyki/page4 http://max3d.pl/forum/threads/54387-Teczka-2D-Frank600/page9
Napisano 15 Listopad 201410 l Hej. Masz bardzo przyjemny dla oka styl i rendering. Druga praca podoba mi się najbardziej, chociaż szkoda tego przyciętego łokcia. Storyboard bardzo fajny i czytelny. Przedostatnia praca ma świetny klimat, natomiast w pierwszej pracy jest problem z ramionami, szczególnie jej prawa ręka jest nienaturalnie wygięta z uwagi na to, że trzyma tą strzałę nachwytem, nie da się niczego tak złapać chyba, że masz złamanie w łokciu. Tutaj wystarczy zamienić tylko nachwyt na podchwyt lub zrezygnować z zgięcia w łokciu. Pozdr
Napisano 15 Listopad 201410 l man, anatomia. blokuje Ciebie to strasznie, bo reszta wygląda coraz przyjemniej.
Napisano 16 Listopad 201410 l Autor groch - wydaje mi się, że konstruktywna krytyka i spojrzenie na prace osoby drugiej, jest jak najbardziej potrzebne. W szczególności na takich specjalistycznych forach jak stary dobry Max, w Polsce nie znajdziesz lepszego forum. Zawsze tutaj ktoś pomoże, oceni bez słodzenia, powie jak sprawa na prawdę wygląda. A czy mniej nas samych w sztuce, hmm, robisz swoje, starasz się eliminować błędy, ulepszasz warsztat, uczysz się codziennie, starasz się robić coś swojego, myślę, że większość ma takie podejście. Dzięki za znalezienie teczek, wypadło mi z głowy, że mamy tutaj coś takiego jak, zaawansowane szukanie:) Netrush - moje problemy z anatomią wychodzą olaf - dzięki za spostrzeżenie, na pewno będę więcej ćwiczył. Dzięki za posty chłopaki;)
Napisano 6 Styczeń 201510 l Hej! Fajny klimat ma ta ostatnia ilustracja. Świetnie namalowana zieleń. Brakuje mi jakiejś sensownej kompozycji. Z pewnością przydałoby się dodać trochę krzaczków itp. na pierwszy plan bo teraz ta postać w cieniu wygląda jak wklejona. To w tle to wieżowce? Jeśli tak to super pomysł, ale nie zaszkodzi trochę wyraźniej tego pokazać (może oddzielić delikatnie cieniem poszczególne budynki). Pozdrawiam
Napisano 13 Styczeń 201510 l Autor Dzięki Varmer. Słuszne sugestie, można było dodać trochę krzaków na pierwszym planie, i podkręcić wieżowce, lepiej by to może wyglądało. Ale, niestety nie ma czasu, zamyka się plik, i jedzie się z kolejnym;) Naczytałem się ostatnio o wampirach, taki inspiracyjny concept na dole.
Napisano 14 Styczeń 201510 l czas który spędzasz na renderingu (ktory zasadniczo powinien byc ostatnia rzecza za ktora sie bierzesz w pracce) poswiec na zglebianie podstaw, a w szczegolnosci tajnikow kompozycji, perspektywy i skali - koniecznie, bezapelacyjnie imo ;d popracuj tez nad warosciami czerni i bieli, bo wiekszosci pracek brak kontrastu przez co calosc wypada płasko (wez sobie tez te bardziej kolorowe obrazki ktore tu wrzuciles i potraktuj desaturacja, zobacz czy cos ci nie gra ;d). postaraj sie zrobic dobra kompozycje uzywajac tylko czerni bieli i jednego odcieniu szarosci, rzucajac okiem np na jakies refki z ostrym oswietleniem. wydaje mi się, że zapał do renderowania i dopieszczania masz duży, więc opanuj podstawy i powinno być fajnie ;D pozdrufki!
Napisano 2 Luty 201510 l Autor Dzięki Mysz, biorę wszystkie rady do serca, i staram się pracować nad wszystkim. Na dole koncept Robota Łowcy Głów i ilustracja zainspirowana jednym z androidów.
Napisano 4 Maj 20159 l Autor Ilustracja do 3 numeru czasopisma Magia i Miecz. Artykuł zatytułowany ,,Miedzy Kośćmi a Mieczami''. Od wczoraj lub przedwczoraj w sprzedaży, w druku i pdf/ie;) Edytowane 4 Maj 20159 l przez Frank600
Napisano 15 Czerwiec 20159 l Autor Wrzucam kilka map, do mobilnej gry Rounded Strategy (na Google Play). Gra sympatyczna i ładna, ale trudna do przejścia;) Dużo fajnej zabawy przy cartoonowym stajlu.
Napisano 10 Listopad 20159 l Autor Cześć. Wrzucam kilka ilustracji, bo dawno niczego tutaj nie wrzucałem;) Ilustracja do książki, dla polskiego młodego pisarza SF Kamila Gotarka. Ilustracja do polskiego magazynu ,,Magia i Miecz''. Ilustracja do polskiej edycji, opowieści o steam punk-owym świecie ,,Wolsung Antologia część 1''. Ilustracje do polskiej karcianej gry historycznej ,,Veto''. Edycja o nazwie ,,Potop''.
Napisano 11 Listopad 20159 l Autor Kilka leveli i postaci do polskiej gry komputerowej The Dreamer (PC). Opowieść o chłopcu, który w śnie, przemierza różne krainy w poszukiwaniu wyjścia ze snu. Premiera 2016.
Napisano 23 Lipiec 20168 l Autor Nazbierało się trochę prac, dawno niczego na maxa nie wrzucałem. Proszę o jakąś konstruktywną krytykę;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto