Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam.

 

Nie wrzucałem chyba niczego ze dwa lata, nie mogę odnaleźć starej teczki, więc zakładam nową.

Coś tam się nazbierało, to wrzucam.

 

 

onaNVx.png

 

Ilustracja do wskrzeszonego czasopisma ,,Magia i Miecz''

7Y5AXs.png

 

sketch

fDho2g.png

 

sketch

4EE41E.png

 

V0xveV.png

 

WCrg1l.png

 

bPyutN.png

 

 

Storyboard.

xRhQSr.png

Edytowane przez Frank600
  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza pracka (pomijając płomienie). W drugiej fajnie materiał pocieniowany, ale niestety po kilkunastym spojrzeniu dopiero spostrzegłem też smoki. Generalnie jestem zdania, że krytyka sztuki to coś, co nie ma prawa istnieć, bo im większa ingerencja osób trzecich, zasad i wszelkich reguł, tym mniej nas samych w Naszej sztuce, więc nie będę za specjalnie tu czegoś wytykał.

 

Którą z trzech teczek miałeś na myśli? :P

 

http://max3d.pl/forum/threads/82627-Teczka-2D-Frank600/page3

 

http://max3d.pl/forum/threads/67273-Teczka-2D-Frank600-Cyfrowe-Tryptyki/page4

 

http://max3d.pl/forum/threads/54387-Teczka-2D-Frank600/page9

Napisano

Hej. Masz bardzo przyjemny dla oka styl i rendering. Druga praca podoba mi się najbardziej, chociaż szkoda tego przyciętego łokcia. Storyboard bardzo fajny i czytelny. Przedostatnia praca ma świetny klimat, natomiast w pierwszej pracy jest problem z ramionami, szczególnie jej prawa ręka jest nienaturalnie wygięta z uwagi na to, że trzyma tą strzałę nachwytem, nie da się niczego tak złapać chyba, że masz złamanie w łokciu. Tutaj wystarczy zamienić tylko nachwyt na podchwyt lub zrezygnować z zgięcia w łokciu.

 

Pozdr

Napisano

groch - wydaje mi się, że konstruktywna krytyka i spojrzenie na prace osoby drugiej, jest jak najbardziej potrzebne. W szczególności na takich specjalistycznych forach jak stary dobry Max, w Polsce nie znajdziesz lepszego forum. Zawsze tutaj ktoś pomoże, oceni bez słodzenia, powie jak sprawa na prawdę wygląda. A czy mniej nas samych w sztuce, hmm, robisz swoje, starasz się eliminować błędy, ulepszasz warsztat, uczysz się codziennie, starasz się robić coś swojego, myślę, że większość ma takie podejście. Dzięki za znalezienie teczek, wypadło mi z głowy, że mamy tutaj coś takiego jak, zaawansowane szukanie:)

 

Netrush - moje problemy z anatomią wychodzą

 

olaf - dzięki za spostrzeżenie, na pewno będę więcej ćwiczył.

 

Dzięki za posty chłopaki;)

Napisano

Hej! Fajny klimat ma ta ostatnia ilustracja. Świetnie namalowana zieleń. Brakuje mi jakiejś sensownej kompozycji. Z pewnością przydałoby się dodać trochę krzaczków itp. na pierwszy plan bo teraz ta postać w cieniu wygląda jak wklejona. To w tle to wieżowce? Jeśli tak to super pomysł, ale nie zaszkodzi trochę wyraźniej tego pokazać (może oddzielić delikatnie cieniem poszczególne budynki). Pozdrawiam

Napisano

Dzięki Varmer. Słuszne sugestie, można było dodać trochę krzaków na pierwszym planie, i podkręcić wieżowce, lepiej by to może wyglądało. Ale, niestety nie ma czasu, zamyka się plik, i jedzie się z kolejnym;)

 

Naczytałem się ostatnio o wampirach, taki inspiracyjny concept na dole.

 

989_vampire_concept1.png

Napisano

czas który spędzasz na renderingu (ktory zasadniczo powinien byc ostatnia rzecza za ktora sie bierzesz w pracce) poswiec na zglebianie podstaw, a w szczegolnosci tajnikow kompozycji, perspektywy i skali - koniecznie, bezapelacyjnie imo ;d popracuj tez nad warosciami czerni i bieli, bo wiekszosci pracek brak kontrastu przez co calosc wypada płasko (wez sobie tez te bardziej kolorowe obrazki ktore tu wrzuciles i potraktuj desaturacja, zobacz czy cos ci nie gra ;d). postaraj sie zrobic dobra kompozycje uzywajac tylko czerni bieli i jednego odcieniu szarosci, rzucajac okiem np na jakies refki z ostrym oswietleniem. wydaje mi się, że zapał do renderowania i dopieszczania masz duży, więc opanuj podstawy i powinno być fajnie ;D pozdrufki!

Napisano

Dzięki Mysz, biorę wszystkie rady do serca, i staram się pracować nad wszystkim.

 

Na dole koncept Robota Łowcy Głów i ilustracja zainspirowana jednym z androidów.

633_1500px_bounty_hunter_robot.png

 

342_ssss1500.png

Napisano (edytowane)

Ilustracja do 3 numeru czasopisma Magia i Miecz.

Artykuł zatytułowany ,,Miedzy Kośćmi a Mieczami''.

Od wczoraj lub przedwczoraj w sprzedaży, w druku i pdf/ie;)

 

754_mim3_szermierkaa_podgorski_prz.png

Edytowane przez Frank600
Napisano

Wrzucam kilka map, do mobilnej gry Rounded Strategy (na Google Play). Gra sympatyczna i ładna, ale trudna do przejścia;)

Dużo fajnej zabawy przy cartoonowym stajlu.

 

608_foort.png

 

865_kopalnia.png

 

170_rzeka.png

Napisano

Cześć.

Wrzucam kilka ilustracji, bo dawno niczego tutaj nie wrzucałem;)

 

 

Ilustracja do książki, dla polskiego młodego pisarza SF Kamila Gotarka.

870_bez_rozmyciaz.png

 

 

Ilustracja do polskiego magazynu ,,Magia i Miecz''.

760_mim4lukaspodgorski_zombikontra.png

 

 

Ilustracja do polskiej edycji, opowieści o steam punk-owym świecie ,,Wolsung Antologia część 1''.

946_wolsung2vanderbook_podgorski_z.png

 

 

Ilustracje do polskiej karcianej gry historycznej ,,Veto''. Edycja o nazwie ,,Potop''.

270_mix1.png

 

263_mix2.png

Napisano

Kilka leveli i postaci do polskiej gry komputerowej The Dreamer (PC).

 

Opowieść o chłopcu, który w śnie, przemierza różne krainy w poszukiwaniu wyjścia ze snu.

Premiera 2016.

 

409_a_sceneriapoprawka4096x1536px_.png

 

808_b_sceneriapoprawka4096x1536px_.png

 

558_c_sceneriapoprawka4096x1536px_.png

 

941_d_sceneriapoprawka4096x1536px_.png

 

700_e_sceneriapoprawka1000x1000px_.png

 

833_mix_all_enemy_drem1_thedreamer.png

 

988_s8.png

 

419_s7.png

 

702_s6.png

 

242_s1.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności