Napisano 30 Listopad 201410 l Witam, mam problem z dodaniem textury do obiektu w blenderze (Corona). Korzystam z poradnika http://chocofur.com/5-materials.html Jak robię zgodnie z poradnikiem, to po dodaniu textury do obiektu, przy renderowaniu nie wyświetla materiału na obiekcie tylko cały obiekt jest w jednym kolorze. Np. dodaje texture ( ciemno brązowe deski ), to przy renderingu cały obiekt ma kolor ciemno brązowy, bez efektu desek. Pomimo, że na preview podglądzie widoczna jest textura. Co może być przyczyną? Dla zwizualizowania zdjęcie, bo zapewne nie pokumaliście co mam na myśli. :P
Napisano 1 Grudzień 201410 l Autor Dzięki za odpowiedź, niestety tak mi się zdjęcie zrobiło, ale jak dodam tam texture - normalnie zawsze oddaję. To jest tak samo. :( Ps. tam textura jest dodana, tylko ma nazwę "texture", jeżeli o to Ci chodzi. Jak zauważyłem, nawet jak ustawiam zwykły kolor bez jakichkolwiek textur, dodaję np odbicie, czy przeźroczystość to tylko sam kolor zostaje, pomimo ze na preview widać to co zrobiłem. Czekam na rady. :P Edytowane 1 Grudzień 201410 l przez Excommunicator
Napisano 1 Grudzień 201410 l Excommunicator - a czy ten Cube ma mapowanie UV? Shader Corony wygląda OK ale dopóki siatka modelu nie jest zmapowana, dopóty nie będziesz miał żadanego poglądu. Link do tutoriala wyjaśniającego o co chodzi: http://www.chocofur.com/5-uv-mapping.html
Napisano 1 Grudzień 201410 l Może nie ten materiał? W maxie tak jest, że Corona ma swój własny shader.. tak strzelam w ciemno.
Napisano 1 Grudzień 201410 l Autor dzięki le_chu. Problem był z mapowaniem, bubla tam robiłem, dlatego nie wyświetlało, ale już wszystko gra. :)
Napisano 13 Grudzień 201410 l le_chu Bardzo dobry tutek jak rozumiem jesteś autorem tego tutka, ale szkoda że tylko po angielsku.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto