Napisano 2 Grudzień 201410 l Witam szanowne grono użytkowników! W końcu znalazłem chwilę czasu, żeby zabrać się za rozpoczęty dawno temu projekt, i go skończyć, co by mnie nie męczył nocami. Chciałem zapytać o rady i poprosić o krytykę, co mogę poprawić i ulepszyć bo nie przystoi :) Dzięki niemu sporo się nauczyłem odnośnie interiorów, mam nadzieję że kończąc go nauczę się jeszcze więcej. Na chwilę obecną wrzucam 4 ujęcia z salonu, sypialnia, łazienka i balkon jeszcze mocno w proszku. Głośniki, żaglówka, część książek, dywan, róże, winogrona, przyprawy, origami pod TV i lampki to konstrukcje z nieocenionego Evermotion. Co wygląda wg Was źle, dobrze, a co ujdzie, ale mogłoby być lepiej? Dzięki serdecznie i pozdrawiam :) Maliniaq Edytowane 2 Grudzień 201410 l przez Maliniaq
Napisano 2 Grudzień 201410 l Ja co prawda mistrzem tutaj nie jestem, ale z tego co mnie razi: - pierwszy render - mało ciekawy kadr wg mnie, a nawet jak to wyprostowałbym piony bo lecą do przodu, z materiałem na tv bym pokombinował, z tym dywanem być coś zrobił. Displacementem go robiłeś ? - może zmniejszyć. - drugi - razi białym światłem strasznie mocno i dużą uwagę się skupia na stole, a chciałoby na ciekawszych detalach drugiego planu zawiesić bardziej oko, - na trzecim to przepalenie też trochę dokucza, ten dywan tu mocno z tą krawędzią działa nie dobrze, i mocny noise masz na szafkach, - czwarty to głównie szum na szafkach i znów stół zasłania dużo
Napisano 3 Grudzień 201410 l Autor Ja co prawda mistrzem tutaj nie jestem, ale z tego co mnie razi: - pierwszy render - mało ciekawy kadr wg mnie, a nawet jak to wyprostowałbym piony bo lecą do przodu, z materiałem na tv bym pokombinował, z tym dywanem być coś zrobił. Displacementem go robiłeś ? - może zmniejszyć. - drugi - razi białym światłem strasznie mocno i dużą uwagę się skupia na stole, a chciałoby na ciekawszych detalach drugiego planu zawiesić bardziej oko, - na trzecim to przepalenie też trochę dokucza, ten dywan tu mocno z tą krawędzią działa nie dobrze, i mocny noise masz na szafkach, - czwarty to głównie szum na szafkach i znów stół zasłania dużo - pierwszy render - masz rację, rzeczywiście trochę mi te ściany poleciały. Materiał TV dość sporo krwi mi napsuł, ale skoro się rzuca w oczy, to widocznie jeszcze trzeba posiedzieć :) Dywan jak w pierwszym poscie - evermotion ;) - mega jasności na granicy przepalenia (nie jest przepalone :) ) to moje zboczenie, po prostu tak lubię - szum na szafkach, może masz jakiś pomysł jak się go pozbyć? Większość wartości podbijałem w kosmos, oprócz wydłużenia czasu renderowania nie poprawiło to nic... Dzięki za odpowiedź!
Napisano 4 Grudzień 201410 l Ale podbiłeś wartość czego ? światła ustawień w vrayu czy w materiale ? Walnij w zakładce reflection materiału subdivision na 40 może coś da
Napisano 15 Grudzień 201410 l dzbanek na ostatnim renderze wygrał :D wyglada jakby mial z 50 litrow pojemnosci :D Jesli chodzi o reszte, materialy i oswietlenie jest ok, dywan do poprawy(krawedzie)
Napisano 15 Grudzień 201410 l Szanujemy zboczenia tylko żeby jeszcze były zgodne z realizmem optycznym :) Na dworze masz bombę atomową a w mieszkaniu cieniowanie jak w dzień szary bury i pochmurny, dwa biel na skraju przepaleń zabija ci w scenie naturalne delikatne cieniowanie obiektów np obrazek na ścianie , framuga od drzwi. Totalnie matowa podłoga drewniana nawet deska swierzo heblowana ma pewnego rodzaju naturalny połysk i nie jest tak matowa jak u ciebie. Dopracuj materiały szczególnie te od everów notorycznie maj współczynniki fresnel ior robione na jedno kopyto i wyglądają jak plastikowe. To mieszkanie jest naprawdę takie niskie czy w kuchni masz nawalone coś z proporcjami ? Mikrofalówki maja miedzy 27,5 -39 cm wysokości, przyjmując ja za jakiś wykładnik to kubek z nierdzewki po lewej stronie w kuchni ma koło 30 cm , w dzbanek chodzi pieć litów lekko płynu :) W ogóle coś mi podejrzanie wygląda wysokość tych pomieszczeń standard lat 70-90 to było minimum 245-255, w nowoczesnym budownictwie jest ciut wyżej zależnie od standardu przyjętego przez dewelopera 270-290 ( czasami nawet 310 ) Na listwach przy sufitowych wyłazi ci grzyb, dywan pewnie zrobiony displacementem i wygląda jak tektura, popraw takze materiał na wypoczynku nie odbiera się wcale ze to jest materiałowka podbij bump, nie mówiąc już ze nawet bym d bumpa wsadził sobie mixa z jakimiś dwoma normalami aby je pomieszać. Taka uwaga jak korzystasz z gotowych modeli to zwróć uwagę na ich shadery nie bazuj na ich oryginalnych materiałach sam je dopracuj, otrzymasz dzięki temu lepszy efekt. Wrzuć ustawiania renderera i światła bo tak to możesz podbijając parametry stale do góry a ciągle ci będzie szumiało :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto